Amber Skrevet 22. mai 2005 #1 Skrevet 22. mai 2005 Noen som husker dem? De hadde en nydelig ballade .... hva het den igjen?
Gjest kenneth Skrevet 22. mai 2005 #2 Skrevet 22. mai 2005 Noen som husker dem? De hadde en nydelig ballade .... hva het den igjen? He-hey!!! Queensrÿche er balsam! De spilte jo på Rockefeller i fjor høst, og det var en minneverdig seanse. Det var vel Empire-albumet som gjorde de mest kjent blant den mer allmenne lytter. Jeg vil vel tippe at du muligens sikter til "another rainy night" - den ble vel ganske kommers. http://www.queensryche.com/ Selv nøler jeg ikke med å kåre Operation Mindcrime til det desidert beste albumet deres, tett fulgt av Rage for order. Father William saved her from the streets She drank the lifeblood from the saviour's feet She's Sister Mary now, eyes as cold as ice He takes her once a week On the alter like a sacrifice (Spreading the disease)
Gjest milo m, ikke innlogget Skrevet 22. mai 2005 #3 Skrevet 22. mai 2005 silent lucidity er den ultimate balladen av det bandet...forøvrig synes jeg de er blitt litt trøttende med årene.... :-)
Cronos Skrevet 23. mai 2005 #4 Skrevet 23. mai 2005 Du tenker nok på Silent Lucidity. Både Empire og Operation Mindcrime er knall-skiver!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå