Summ Skrevet 17. oktober 2019 #1 Skrevet 17. oktober 2019 Bestilte meg goodiebox nå, visste ikke at det fantes forskjellige. Noen med erfaringer? Goodiebox virker veldig bra da, men vet lite om forskjellen på disse to.
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2019 #2 Skrevet 17. oktober 2019 Galskap uansett. Hva skal du med produkter som du ikke visste at du ville ha engang? Søppel. Min erfaring? Man får ting som ikke blir solgt i butikken, hvorfor tror du ellers prisen er så lav? Som sagt, søppel. Anonymkode: 5b5ec...9ec 3
Summ Skrevet 17. oktober 2019 Forfatter #3 Skrevet 17. oktober 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Galskap uansett. Hva skal du med produkter som du ikke visste at du ville ha engang? Søppel. Min erfaring? Man får ting som ikke blir solgt i butikken, hvorfor tror du ellers prisen er så lav? Som sagt, søppel. Anonymkode: 5b5ec...9ec Altså jeg bruker hudprodukter hver dag. Vet jo hva man får... har prøvd noe greier derfra før, og det er kjempe bra! finnes 1000vis av forskjellige hudprodukter på butikken... hvorfor må det selges i butikk for å være bra? Mary Kay selges ikke i butikk...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå