Medisinsk bruker Skrevet 16. oktober 2019 #1 Skrevet 16. oktober 2019 Er det noen med kunnskaper om problemstillingen som kan tenke seg og skrive noen ord.
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2019 #2 Skrevet 16. oktober 2019 Ja det er vi. Anonymkode: 75db7...1f2
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2019 #3 Skrevet 16. oktober 2019 Hva mener du? Var i Amsterdam i vår og følte meg like velkommen som turist der, som andre steder i Europa. Ikke hørt noe om at vi er uønsket der? Anonymkode: 9d2e4...2ea
Medisinsk bruker Skrevet 16. oktober 2019 Forfatter #4 Skrevet 16. oktober 2019 (endret) 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva mener du? Var i Amsterdam i vår og følte meg like velkommen som turist der, som andre steder i Europa. Ikke hørt noe om at vi er uønsket der? Anonymkode: 9d2e4...2ea Var i Amsterdam for noen år siden jeg også. Jeg har lest meg opp i etterkant og ser at næringslivet i Amsterdam står med plakater " Nordmenn dra til helvete ". Jeg finner ikke den linken i farta men næringslivet i Amsterdam har problemer med Europeiske turister som ikke kan oppføre seg. Der iblant Norske, Svenske og Tyske. De er overstadig rusa på alkohol og lager bråk, kvalme, og slåsskamper. Endret 16. oktober 2019 av Medisinsk bruker Manglet ordet til i til helvete
Medisinsk bruker Skrevet 16. oktober 2019 Forfatter #5 Skrevet 16. oktober 2019 Er det d som kalles hasjturisme?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå