Gjest ByeByeLove Skrevet 16. oktober 2019 #1 Skrevet 16. oktober 2019 ... til noen du liker. Jeg vil dedisere en sang til alle damene her inne - en sang jeg hørte på i bilen i dag. Men jeg kommer ikke på hva den heter akkurat nå. Enn så lenge, kos dere med denne. Hun klandrer meg for måneskinnet på himmelen.
Gjest ByeByeLove Skrevet 16. oktober 2019 #2 Skrevet 16. oktober 2019 Nå klarte jeg å hente meg inn. Enjoy.
Idylloghverdag Skrevet 16. oktober 2019 #4 Skrevet 16. oktober 2019 Til en tapt avstandsforelskelse... https://youtu.be/R_YG40SLivU
Gjest ByeByeLove Skrevet 19. oktober 2019 #5 Skrevet 19. oktober 2019 Vil koste på meg å dedisere denne til min egen far. Vi deler ikke mange minner, men ett av få jeg kan huske relaterer seg til denne sangen. Jeg hadde hørt den på radio noen ganger, og den kom på hos ham. Jeg minnes at jeg spurte ham om hva de sang om; Hva «74-75» skulle bety. Han kunne gi meg et svar på det. Kanskje ikke på så mye annet. Dette er bare en av de små greiene på veien som, kanskje underlig nok, betyr noe.
Rumle Skrevet 20. oktober 2019 #6 Skrevet 20. oktober 2019 En liten søndagssang til @Hoppetaujenta vår
Hoppetaujenta Skrevet 20. oktober 2019 #7 Skrevet 20. oktober 2019 Tusen takk. Midt i innertieren den der! 1
Gjest ByeByeLove Skrevet 26. oktober 2019 #8 Skrevet 26. oktober 2019 Denne vil jeg dedisere til alle som har vært gjennom noe lignende. Fantastisk performance av en av metallens aller, aller beste stemmer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå