Gå til innhold

Hvem av KG-brukerne ville du kjøpt bruktbil av?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Godt spørsmål, om enn mindre pikant enn alle sexvariantene.

Jeg ville i hvert fall ikke kjøpt bruktbil av Smidja, hun kjører så fort at til og med jeg hadde poblemer med å komme forbi.

Kjør. Debatt, altså.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du trøffel, du trøffel- du må ha seriøse fritidproblemer. :ler:

Skrevet

Jeg ville IKKE kjøpt av Usikker, for jeg har hørt at hun har hatt en "PANG"-lyd i bilen sin i det siste...

Gjest Ninakanin
Skrevet

jeg VILLE kjøpt lilleulv sin, for da hadde jeg fått draget på politimenn :ler:

Gjest hølet te`n Baard
Skrevet

jeg ville kjøpt bruktbil av Guran.han virker som en ærlig og redelig type... :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet
jeg ville kjøpt bruktbil av Guran.han virker som en ærlig og redelig type... :ler:

Og etter hva jeg har hørt rykter om, er de mistenkelige flekkene i baksetet bare kommet fordi han har en uvane med å skrelle youhurtbegre.

:sjarmor:

Skrevet
jeg VILLE kjøpt lilleulv sin' date=' for da hadde jeg fått draget på politimenn :ler:[/quote']

Ja, søt historie det der! :ler:

Skrevet

Eg ville kjøpt av Feit på grændiss. Har fått inntrykk av at han stort sett er innendørs foran TV/PC, så bilen hans er sikkert god som ny.

Gjest LoisLane
Skrevet

Donnie Darko. Tror han er pinlig nøye med bilholdet.

Gjest seroxata
Skrevet
Eg ville kjøpt av Feit på grændiss. Har fått inntrykk av at han stort sett er innendørs foran TV/PC' date=' så bilen hans er sikkert god som ny.[/quote']

:hoho: den der var seriøst bra:D

Gjest Anonymous
Skrevet
Eg ville kjøpt av Feit på grændiss. Har fått inntrykk av at han stort sett er innendørs foran TV/PC' date=' så bilen hans er sikkert god som ny.[/quote']

...dessuten er Mitsubishi Grandis faktisk en ordentlig stilig bil, selv om den ikke kommer opp mot vår!

:sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...