Nanella Skrevet 22. mai 2005 #1 Skrevet 22. mai 2005 Hei! Noen som kan hjelpe meg her?? Får ikke logget meg på msn og når jeg feilsøker mener den at jeg ikke har internetttilgang. Hadde ikke noen problemer før jeg måtte oppgradere versonen fra 7.0 beta til 7.0.. J*vlig irriterende!!!! Takker for raske svar!
Samantha Skrevet 22. mai 2005 #2 Skrevet 22. mai 2005 Det samme skjedde med meg! *argh* Måtte oppgradere, og då gikk det pluttselig ikkje an å logge på lenger. Har prøvd aaaalt! (Fjerna brannmurane heilt, skifta alle mulige innstillingar osv) Fikk samme beskjed med deg. Men det gikk heldigvis å logge på windows messenger *phuuu* Berre opne Explorer, så er ikonet oppe til høgre. Ikkje like bra som msn messenger, men det funkar.
Gjest soli Skrevet 22. mai 2005 #3 Skrevet 22. mai 2005 Det samme skjedde med meg sist gang jeg oppgraderte msn'en. Endte med at jeg måtte avinnstalere hele greia og legge den inn på nytt. Skal ikke oppgradere msn'en en gang til ihvertfall,er så lei av at msn ikke fungere som den skal!
Cronos Skrevet 23. mai 2005 #4 Skrevet 23. mai 2005 MÅ dere oppgradere? Min 6.2 fungerer (om ikke perfekt, så ihvertfall) greit. Har stort sett dårlige erfaringer med å alltid gå for de nyeste versjoner av ting.
Nanella Skrevet 23. mai 2005 Forfatter #5 Skrevet 23. mai 2005 Ja jeg måtte oppgradere. Har også prøvd å avinnstalere og laste ned igjen- 2 ganger!! Men fortsatt funker det ikke. Skjønner ikke det her jeg. Får ikke logget på den som ligger på verktøylinjen på eksploreren heller jeg men web msn kommer jeg jo inn på. Så utrolig teit hele opplegget!!!
Gjest sandra ++ Skrevet 25. mai 2005 #6 Skrevet 25. mai 2005 hei - vet ikke om dette er til hjelp,men både meg og andre bekjente har hatt samme problem. Da har det vært at norton antivirus blokker for msn.
Nanella Skrevet 27. mai 2005 Forfatter #7 Skrevet 27. mai 2005 Ja, prøvde å ta bort antivirus, men funka ikke da heller. FIkk en annen feilmelding da.. Men tydelig det er noe med datan for når jeg prøvde den gamle datan funka det. Dumme data!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå