Chiquita Skrevet 22. mai 2005 #1 Skrevet 22. mai 2005 Hei. Noen anbefalinger om hvor jeg kan kjøpe eget domene? Jeg har absolutt ingen peiling på slike ting så jeg trenger råd...
Grooo Skrevet 22. mai 2005 #2 Skrevet 22. mai 2005 Jeg har kjøpt mitt hos domeneshop.no og er i alle fall fornøyd så langt. En kompis anbefalte meg www.godaddy.com men jeg er liksom så pysete at jeg ville heller kjøpe fra et norskt sted jeg da...
Chiquita Skrevet 22. mai 2005 Forfatter #3 Skrevet 22. mai 2005 Med det samme - hva er Webhotell, og er dette noe jeg trenger?
Crazee Skrevet 22. mai 2005 #4 Skrevet 22. mai 2005 Webhotell er der du kjøper serverplass for å ha sidene dine (og domenet ditt.) Har du bruk for begge dealr, båder serverlass og domenenamn, så kan du ofte finna tilbod om å få ordna begge delar same stad - kanskje webhotellet spanderer domenet på deg i tillegg.
Cronos Skrevet 23. mai 2005 #7 Skrevet 23. mai 2005 Hei. På disse sidene kan du få både domene og web-hotell veldig billig: www.b-one.net www.web10.nu
Sarabi Skrevet 23. mai 2005 #8 Skrevet 23. mai 2005 Helt klart www.web10.nu Det koster 9 kr mnd for domene og webhotel, og de har god support hvis det er noe du ikke får til! Har alle mine domener der
Imax Skrevet 23. mai 2005 #9 Skrevet 23. mai 2005 Vi bruker ITWeb. Bruker webmail også via dem, funker bra og er fornøyd med servicen. Foreslår at du shopper og sjekker litt Banandamen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå