Gå til innhold

Vekttap - penis mindre??

Fremhevede innlegg

Skrevet

Et litt rart spørsmål kanskje..

Men here goes..

Vel, møtte min eks i helgen, og lå med han for første gang siden i fjor vår.. vel på det året så har han gått ned noen kilo (vet ikke antallet, men det ser ut som det er en god del...) og så virka det kanskje som om penisen hans var blitt mindre den også? syns å huske at det ikke var så værst str. på den...

Så kan penis bli mindre ved å gå ned i vekt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har jeg aldri hørt om. :klø: Tror ikke det går ann.

Skrevet

Hvorfor skulle ikke det kunne gå?

Man går jo gjerne ned en skostørrelse hvis man går ned mye.... Men jeg vet ikke jeg altså *ler*

Gjest lille my hansen
Skrevet

motsatt.. når noen går ned vil den se større ut fordi fettet presser ned mot underlivet.. husker ikke hvor jeg leste det

Gjest Catwoman
Skrevet
motsatt.. når noen går ned vil den se større ut fordi fettet presser ned mot underlivet.. husker ikke hvor jeg leste det

den vil se større ut ja.

Men om man har masse ekstra fett på kroppen vil vel kanskje noe av dette ekstra fettet ligge på penis også? :klø: ikke vet jeg :ler:

Skrevet

kanskje bare jeg som husker feil av sist gang da.. hehe.... måtte bare sjekke om det kunne være mulig ;)

Gjest treningsjenta
Skrevet

morsom tråd, men det er ikke mulig å legge på seg/ ta av seg fett på penis av den enkle grunn at det ikke finnes fettceller på dette svamplegme.

Hvis det hadde vært mulig å legge på seg der hadde sikkert alle menn veid 150 kg

Gjest gjest 0
Skrevet
morsom tråd, men det er ikke mulig å legge på seg/ ta av seg fett på penis av den enkle grunn at det ikke finnes fettceller på dette svamplegme.

Hvis det hadde vært mulig å legge på seg der hadde sikkert alle menn veid 150 kg

:hoho::hoho::hoho:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...