EmVeeJee Skrevet 16. oktober 2019 #1 Skrevet 16. oktober 2019 Hei! Jeg sluttet på p-pillene i juli og forsøker og bli gravid. Syklus har vært stabil og ikke merket noe nevneverdige smerter til verken EL eller mensen inntil forrige EL for 2 uker siden. Det kjentes ut som hele livmora skulle sprenges og jeg klarte ikke å clutche bilen (!). Det å løfte opp den foten var så vondt at jeg har aldri kjent maken. Samme når jeg reiste meg opp. Dette varte i én kveld, akkurat når appen "clue" sa jeg hadde eggløsning. (temper ikke og tester ikke) Litt murring og stikking dagen før og dagen etter. Smerten var mest på venstre side. Kanskje der egget slapp? Kan det være noe endometriose i bilde selv om man ikke har andre symptomer på det? Eller kan eggløsning være så smertefullt uten at det er noe galt?
TiiBii Skrevet 16. oktober 2019 #2 Skrevet 16. oktober 2019 (endret) Jeg ligger så og fosterstilling ved eggløsning. Det føles ut som det revner/sprekker der nede. Jeg ble utredet for endometriose desember 2018 og har ingen positiv virkning av den operasjonen😏 Men det gjelder meg da! Andre har fått et nytt liv og hverdag med laparskopi🤗 Endret 16. oktober 2019 av TiiBii Skrivefeil
EmVeeJee Skrevet 17. oktober 2019 Forfatter #3 Skrevet 17. oktober 2019 11 timer siden, TiiBii skrev: Jeg ligger så og fosterstilling ved eggløsning. Det føles ut som det revner/sprekker der nede. Jeg ble utredet for endometriose desember 2018 og har ingen positiv virkning av den operasjonen😏 Men det gjelder meg da! Andre har fått et nytt liv og hverdag med laparskopi🤗 Synes du jeg bør ta det opp med legen? Jeg vet liksom ikke hvor vanlig dette er da kroppen har vært i dvale på p-pillen i 12 år 😛
TiiBii Skrevet 17. oktober 2019 #5 Skrevet 17. oktober 2019 3 timer siden, EmVeeJee skrev: Synes du jeg bør ta det opp med legen? Jeg vet liksom ikke hvor vanlig dette er da kroppen har vært i dvale på p-pillen i 12 år 😛 Uten tvil! Smerter ved eggløsning er ikke bra. Jeg har alltid sittet i selskap med venninner og klagd på mens-og eggløsningssmerter og siden det er plagsomt for alle jenter så har ikke jeg tenkt noe mer på det. Det viste seg jo at jeg hadde endometriose og nå vanskeligheter med å bli gravid, så ja smerter skal tas på alvor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå