Sigg83 Skrevet 16. oktober 2019 #1 Skrevet 16. oktober 2019 (endret) Mentalt mener jeg. Er slik høyre politikken har fungert i 100 vis av år. Religion i regjering. Skyld på folk utenfor Marxisme, skyld på de vi antar er fascister Fascister, skyld på de som er marxist hippier Så hvorfor er det så mange lav IQ voksne som ikke vet hva demokrati er. Hvorfor leser de ikke? Hvorfor skylder de på folk? Jeg selv falt i den fellen. Så hvordan kan det bli fred. Hvis ikke folk konventerer til religionen som er sannheten. Gud av åpenbar Godhet og Ondskap. Og at abrahams religioner ble laget utifra "Engelsk: spite" og ikke sannhet. Verdensfred løst! Michael Jackson er et eksempel på blodpenger ifra media. Fordi ungen som var i hjemme alene sa at han ikke var ille. Om du er pedo så kan man gå etter slike? Så jeg tror media er bare onde. Eksempel er da han dinglet en unge utenfor vinduet "I 2002 tror jeg" min teori er 1: Han var vil vise fansen sin hyllest til dem "Han var også rar men på en god måte rar" innenfor å være mentalt barn 2: Kanskje han gjorde det for å erte media som beskyldte han for å være en pedo Men hva tror du som en journalist som vil tjene litt blodpenger å skape litt kaos i verden med falsk raportasje Endret 16. oktober 2019 av Sigg83
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå