Gjest :gravid Skrevet 22. mai 2005 #1 Skrevet 22. mai 2005 Jeg er gravid, og usikker på hvor mye og hva jeg kan trene. Pleier å jogge/sykle noen ganger i uka, og trene body pump (Styrke) 2-3 ganger i uka. Er det noen øvelser man må unngå? Hvor ofte kan jeg trene? Når slutter man å trene før fødsel?
Gjest sandra++ Skrevet 23. mai 2005 #2 Skrevet 23. mai 2005 Ei venninne av meg drev med håndball helt til svangerskaps slutt.. tro det eller ei :-) Spør legen, men er jo kjempe viktig og holde seg i form
showgirl Skrevet 23. mai 2005 #3 Skrevet 23. mai 2005 Det er jo kjempeviktig å holde seg i form,ikke minst når man er gravid. Jeg ser endel gravide damer på SATS så er bare å spørre der feks instruktører. De har peiling(som regel iallefall)
Plym Skrevet 23. mai 2005 #4 Skrevet 23. mai 2005 Ei venninne av meg drev med håndball helt til svangerskaps slutt.. tro det eller ei :-) Spør legen, men er jo kjempe viktig og holde seg i form Håndball er vel en av de tingene man blir frarådet å holde på med. Men ellers kan du gjøre det meste som kroppen vil være med på. Jeg fikk vite at man skulle la være å ta sit-ups. Er ikke helt sikker på hvorfor.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå