AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2019 #1 Skrevet 16. oktober 2019 Hva er det som avgjør hva du velger og hvordan er prosessen frem mot valget du gjør? F.eks hopper du bare i det og bare velger? Setter du opp liste med punkter for og i mot? Involverer du andre (venner, familie, psykolog, andre) spør du om deres mening? Med store valg og avgjørelser tenker jeg egentlig på alle valg man opplever i løpet av livet som f.eks valg av utdanning og jobb, om man skal få barn, bosted, om man skal flytte eller bli boende et sted, om vil avslutte et forhold eller ikke, bli samboere eller vente osv. Anonymkode: dc092...fb7
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2019 #2 Skrevet 16. oktober 2019 Kaster terning... Anonymkode: db364...e3f
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2019 #3 Skrevet 16. oktober 2019 Følger magefølelsen. Vet som oftest hva jeg vil. Anonymkode: 30f6e...a92
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2019 #4 Skrevet 16. oktober 2019 Forhører meg litt med familie og nære venner. Men ofte får jeg en sterk magefølelse og kan kjenne når noe føles riktig eller ikke. Føles det mer riktig enn feil, da tar jeg steget og hopper ut i det. Har aldri angret på en avgjørelse ennå, der magefølelsen og intusisjonen var sterk. Anonymkode: a7414...703
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå