AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2019 #21 Skrevet 16. oktober 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har datet en fyr en stund. Han er på tinder ofte, og igår når han var hos meg hører jeg at han får melding på tinder. Begynner å blir ganske drit lei. Har flere jeg kan ligge med men har sagt nei til disse for å se hvordan ting mellom oss går, i tillegg slettet bildene mine på tinder for å ikke være aktiv der lengre. Vurderer nå å bare ligge med andre siden han tydeligvis leter etter noe bedre enda? Har tatt opp med han at det er lite fremgang, han er sjenert og aldri hatt noe seriøst. Han sier han er ute etter noe seriøst men føler meg bare dum nå. Hva skal jeg gjøre? Anonymkode: 30bc3...af6 Hvordan, ts, følger du opp når han sier "jeg er ute etter noe seriøst"? Det naturlige da ville være å spørre "så hvorfor er du på tinder og mottar og sender meldinger med andre damer?" og "med meg, eller med en eller annen?" Spør desse spørsmålene. Og så vurderer du svarene. Reagerer han fravikende eller konfronterende tenker jeg at det bare er å kaste han i den store tinder-søppelbøtta og date videre. Anonymkode: 01377...be7 4
Pia Sofia Skrevet 16. oktober 2019 #22 Skrevet 16. oktober 2019 Hadde ikke giddet! Ingen av dere høres særlig interesserte ut.
Gjest Lulia Skrevet 16. oktober 2019 #23 Skrevet 16. oktober 2019 Hvordan gikk det? Ikke utsett problemet, Du må dumpe fffffff$%% for å få et bra liv
Gjest O.G. Skrevet 16. oktober 2019 #24 Skrevet 16. oktober 2019 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi er ikke i bli kjent fasen sånn sett, vi har jo "datet" lenge nå. Når jeg mener bli kjent mener jeg på ett mindre overfladisk nivå som gjerne tar tid før man ser eksempel verdier og lignende til den andre personen. Dette brente jeg meg på før da vi ikke hadde samme verdier når det gjaldt ærlighet, barn og lignende. Når han sier han vil ha noe seriøst, at han liker meg og lignende i tillegg til at han ønsker å ligge med meg så tenker jeg jo at det er dårlig stil å fortsatt bruke tinder? Anonymkode: 30bc3...af6 Så kvitt deg av med ham.
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2019 #25 Skrevet 16. oktober 2019 Hvis du har datet han i flere måneder og du ikke egentlig er så interessert lenger kan du jo for eksempel snakke med han om det og avslutte relasjonen før du ligger med alle disse guttene du får så mange tilbud fra hele tiden døgnet rundt Anonymkode: 1c029...c8f
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2019 #26 Skrevet 16. oktober 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvis du har datet han i flere måneder og du ikke egentlig er så interessert lenger kan du jo for eksempel snakke med han om det og avslutte relasjonen før du ligger med alle disse guttene du får så mange tilbud fra hele tiden døgnet rundt Anonymkode: 1c029...c8f Jeg er jo interessert i han men hvorfor skal jeg snakke med han om at jeg ikke anser dette som noe mellom oss når han er på tinder og leter etter noen som er bedre enn meg? Jeg var faktisk ikke aktiv der etter vi begynte å være med hverandre, og har avvist om noen har prøvd seg med å fortelle at jeg holder på med en som jeg liker godt og ikke vil ødelegge med. Det er jo ikke jeg som ikke er interessert her? Det er snakk om 2 stykker som har utrykkt at de ønsker å være med meg som jeg hadde noe flørt med før jeg møtte han. Disse har jeg avvist men føler på at det kanskje ville vært mer givende å ikke avvise disse da de tydeligvis er mer interessert enn han jeg er med som leter på tinder etter andre Anonymkode: 30bc3...af6
Isaccis Skrevet 16. oktober 2019 #27 Skrevet 16. oktober 2019 Hei Ts, du vet at overskriften din sier; Han prøver hele tiden å ligge med noen andre enn meg, greit jeg ligger med andre?
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2019 #28 Skrevet 16. oktober 2019 15 minutter siden, Isaccis skrev: Hei Ts, du vet at overskriften din sier; Han prøver hele tiden å ligge med noen andre enn meg, greit jeg ligger med andre? Hva mener du? Anonymkode: 30bc3...af6
Isaccis Skrevet 16. oktober 2019 #29 Skrevet 16. oktober 2019 1 hour ago, AnonymBruker said: Hva mener du? Anonymkode: 30bc3...af6 Hva tror du?
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2019 #30 Skrevet 16. oktober 2019 1 time siden, Isaccis skrev: Hva tror du? Vet ikke, derfor jeg spørr? Anonymkode: 30bc3...af6
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2019 #31 Skrevet 16. oktober 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Men jeg føler ikke at vi kunne blir sammen enda om du skjønner. Jeg har brent meg på å bli sammen for tidlig før og ønsker å bli skikkelig kjent. Men i datingfasen om han virkelig liker meg er det rart å være på tinder, virker som han tenker jeg ikke har selvrespekt eller noe.. Anonymkode: 30bc3...af6 Vurdert å bli skikkelig kjent med kandidater før du ligger med dem? Anonymkode: bff0b...019 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2019 #32 Skrevet 16. oktober 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vurdert å bli skikkelig kjent med kandidater før du ligger med dem? Anonymkode: bff0b...019 Ventet lenge før vi lå sammen, og vi har bare hatt sex 4 ganger. Har prøvd å vente tidligere men syns faktisk dette ikke har noe å si, om jeg liker en godt ligger jeg med han men venter selvfølgelig en stund. Anonymkode: 30bc3...af6
DavinaWin Skrevet 16. oktober 2019 #33 Skrevet 16. oktober 2019 Jeg hadde tatt en prat med ham og bedt ham kutte ut Tinder om han ønsker å fortsette å treffe deg. Jeg er singel, mye fordi jeg er så tverr i saker som dette, men jeg gidder ikke holde på med menn som ikke er sikker på om jeg er det de vil ha. Enten dater de meg eller andre. Kan ikke få både óg. 1
Gjest ByeByeLove Skrevet 16. oktober 2019 #34 Skrevet 16. oktober 2019 Du vet svaret selv. Det er bare å runde av.
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2019 #35 Skrevet 16. oktober 2019 Hvor gamle er dere? Hadde aldri giddet det der. Hverken oppførselen din eller hans. Anonymkode: 4babe...c23
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2019 #36 Skrevet 16. oktober 2019 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor gamle er dere? Hadde aldri giddet det der. Hverken oppførselen din eller hans. Anonymkode: 4babe...c23 Hva mener du som er ille med min oppførsel i dette? Anonymkode: 30bc3...af6
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2019 #37 Skrevet 16. oktober 2019 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Har hatt samboer før og dette er noe jeg tenker man blir etter å ha vært sammen en god stund. Følte ikke ting ble mye annerledes når vi var samboere egentlig, man har som regel bodd sammen mye før man faktisk flytter inn ilag. Anonymkode: 30bc3...af6 Ja sant, men da må man være mye sammen også så det plutselig ikke blir feil det også når man plutselig flytter sammen. Men mange flytter sammen med en gang virker det som, eller har masse forhold bak seg og har bodd med alle. Det virker bare spesielt. Anonymkode: a988b...165
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2019 #38 Skrevet 16. oktober 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja sant, men da må man være mye sammen også så det plutselig ikke blir feil det også når man plutselig flytter sammen. Men mange flytter sammen med en gang virker det som, eller har masse forhold bak seg og har bodd med alle. Det virker bare spesielt. Anonymkode: a988b...165 Ja tenker det samme. Vi flyttet sammen etter 1 år og da hadde vi allerede bodd hos hverandre mye. Har veninner som har flyttet sammen med sine kjærester innen 3-4 mnd og det er for meg helt sinnsykt. Når det ble slutt mellom meg og samboer var det en mang prosess med leiligheten og lignende og det er jo noe man bør tenke gjennom. Anonymkode: 30bc3...af6
Gjest Lulia Skrevet 17. oktober 2019 #39 Skrevet 17. oktober 2019 Hva landet du på, spurte du han. Du prater og prater. På tide å handle aktivt nå.
I Grosny Skrevet 17. oktober 2019 #40 Skrevet 17. oktober 2019 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Fordi jeg har ventet å sett i flere måneder. Vi har nesten ikke sex heller. Hvorfor skal jeg vente og se, være "lojal" mot han om han er å finner seg damer på tinder? Hvorfor skal jeg være med en som går på tinder rett etter vi har sex? Ønsker jo å være med noen som får meg til å føle meg spesiell, ikke som en midlertidig underholdning. Jeg har jo spurt han og han gir diffuse svar som at han liker meg og ønsker noe seriøst men ikke om det er noe seriøst med meg. Vurderte heller ikke andre før jeg fant ut at han mest sannsynlig sitter å vurderer andre.. Anonymkode: 30bc3...af6 Du er ikke fornøyd med det forholdet dere halvveis har. Hvis du skal ha sex med andre så bør du si fra til typen, og fortelle han at dine ambisjoner med han er nedgradert til en av flere pulevenner, eller kanskje til ingenting.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå