Gå til innhold

kaffeurin!

Fremhevede innlegg

Skrevet

jeg drikker svært sjelden kaffe, men idag drakk jeg to kopper på besøk hos svigers. huff så kaffeurin stinker! og så mye urin det blir.... er det fordi jeg drikker så sjelden? 90 % av voksne mennesker drikker vel kaffe hver eneste dag? hvordan holder dere ut denne fæle lukta?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

hmm? gjør det det? jeg kaffe fungerer som avføringsmiddel for meg, men det er en helt annen lukt igjen..

Gjest gjest 0
Skrevet

Ja kaffe setter lukt på urinen. Grunnen til at du tisser mer er at både kaffe og te er vanndrivende.

Jeg har hørt at for hver kopp te man drikker tisser man 1 1/2 kopp. Regner med at det samme gjelder for kaffe.

De som drikker kaffe til daglig merker nok ikke lukta når de tisser siden de antagelig er vant til den, men vi andre gjør desverre det :kvalm:

Pam

Gjest Aleksia
Skrevet

Det har jeg aldri tenkt på du. Drikker kaffe ofte, menikke alle dager, har ikke tenkt på at det lukter noe annerledes. Men så har jeg aldri kjent etter heller. Urin lukter vondt uansett, så jeg pleier jo å unngå å lukte på det jeg da..

Gjest Pamella - ikke innlogget
Skrevet

Det lukter faktisk nesten ingenting av urinen hvis man drikker mye vann! Du kan se at du drikker nok når urinen nesten ikke har gulfarge!

Pam

Skrevet

Samboeren min drikke en del kaffe i løpet av dagen og det er ganske grusomt å gå inn på doen etter han har tisset,men må man så må man... Og drikker du mye vann i løpet av dagen så lukter ikke urinen. ( Og kroppen din er mere fornøyd :wink: )

Skrevet
Det lukter faktisk nesten ingenting av urinen hvis man drikker mye vann! Du kan se at du drikker nok når urinen nesten ikke har gulfarge!

Pam

Jeg har hørt et sted at den SKAL ha farge, samme som eplesider...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...