Gå til innhold

Svane intelligelmadrass

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har fått vår nye seng i hus. Vi gikk for Svane zenit intelligel. 

Kostet forferdelig mye. Etter 2 netter på den så syns jeg at jeg føler bevegelsene til gubben mye mer nå en med den gamle sengen vår.  En wonderlandseng som ikke var fast nok. 

Burde ikke en seng til over 40.000 være mer stabil??  Den er fast og ligge på etc men bare han beveger på bena så merker jeg det...

Noe fler her som har en slik madrass som har erfaring med den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har intelligel 6 cm, med den nest dyreste overmadrassen. Svinedyrt seng ja.

Har ikke samme problem som deg, men hos oss sover gubben på hard, og jeg på medium.  Kan det være verdt å sjekke ut om gubben din sover på medium og egentlig burde bruke hard? (I følge butikken var det veldig vanlig at mann og dame velger ulik fasthet på sin madrass.)

Vi simpelthen elsker den!! :) 

Anonymkode: 00cd0...d29

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har intelligel 6 cm, med den nest dyreste overmadrassen. Svinedyrt seng ja.

Har ikke samme problem som deg, men hos oss sover gubben på hard, og jeg på medium.  Kan det være verdt å sjekke ut om gubben din sover på medium og egentlig burde bruke hard? (I følge butikken var det veldig vanlig at mann og dame velger ulik fasthet på sin madrass.)

Vi simpelthen elsker den!! :) 

Anonymkode: 00cd0...d29

Vi ligger begge på den harde,  bare gått 2 netter, men føler jo at alle bevegelser han gjør kjenner jeg.  Er jo 2 separate madrasser med felles trekk slik vår andre var.  Og dert merker jeg han nesten ikke. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...