Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som jobber med turnusplanlegging, hvilken utdannelse har du? Eller kanskje du jobber ett sted det er turnus, hvem arbeider med turnusen? Vet avdelingsledere gjør det. Men hva med de som er jobber med sånt på sykehus? Er det ettertraktede jobber?

Jeg tror det hadde passet meg perfekt. 

Anonymkode: 6e7db...369

Videoannonse
Annonse
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dere som jobber med turnusplanlegging, hvilken utdannelse har du? Eller kanskje du jobber ett sted det er turnus, hvem arbeider med turnusen? Vet avdelingsledere gjør det. Men hva med de som er jobber med sånt på sykehus? Er det ettertraktede jobber?

Jeg tror det hadde passet meg perfekt. 

Anonymkode: 6e7db...369

De som jobbet på sykehus med turnus er  vel som regel avdelingsledere. De har ansvar for både de ansatte (For eksempel: se for deg konflikt på jobben mellom to kolleger - dette er leder sitt ansvar å løse), økonomi/budsjett for avdelingen og ansvar for selve faget. Tror ikke det er noen drømmejobb fordi avdelingsledere/ledere på mellomnivå har press både " nedenfra" og fra øvre hold hos seksjonsleder/fagsjef/klinikksjef. Altså mellom barken og veden som avdelingsleder. 

• Liker 1
Skrevet

Som personen skriver over. Det er som oftest avdelingsleder/koordinator som lager turnus.

Anonymkode: ade68...d10

Skrevet

Jobber med turnus (og mye annet). 
Er utdannet barnevernspedagog pluss pluss, men jobber som nestleder i et firma med 25 fast ansatte og 8-10 ekstravakter. 

Skrevet

sjefen min som legger opp turnus. ho har ingen utdannelse, kun erfaring

Anonymkode: 150c7...95d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...