AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2019 #1 Skrevet 16. oktober 2019 Dere som jobber med turnusplanlegging, hvilken utdannelse har du? Eller kanskje du jobber ett sted det er turnus, hvem arbeider med turnusen? Vet avdelingsledere gjør det. Men hva med de som er jobber med sånt på sykehus? Er det ettertraktede jobber? Jeg tror det hadde passet meg perfekt. Anonymkode: 6e7db...369
Serafin Skrevet 16. oktober 2019 #2 Skrevet 16. oktober 2019 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Dere som jobber med turnusplanlegging, hvilken utdannelse har du? Eller kanskje du jobber ett sted det er turnus, hvem arbeider med turnusen? Vet avdelingsledere gjør det. Men hva med de som er jobber med sånt på sykehus? Er det ettertraktede jobber? Jeg tror det hadde passet meg perfekt. Anonymkode: 6e7db...369 De som jobbet på sykehus med turnus er vel som regel avdelingsledere. De har ansvar for både de ansatte (For eksempel: se for deg konflikt på jobben mellom to kolleger - dette er leder sitt ansvar å løse), økonomi/budsjett for avdelingen og ansvar for selve faget. Tror ikke det er noen drømmejobb fordi avdelingsledere/ledere på mellomnivå har press både " nedenfra" og fra øvre hold hos seksjonsleder/fagsjef/klinikksjef. Altså mellom barken og veden som avdelingsleder. 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2019 #3 Skrevet 16. oktober 2019 Som personen skriver over. Det er som oftest avdelingsleder/koordinator som lager turnus. Anonymkode: ade68...d10
Renate79 Skrevet 17. oktober 2019 #4 Skrevet 17. oktober 2019 Jobber med turnus (og mye annet). Er utdannet barnevernspedagog pluss pluss, men jobber som nestleder i et firma med 25 fast ansatte og 8-10 ekstravakter.
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2019 #5 Skrevet 18. oktober 2019 sjefen min som legger opp turnus. ho har ingen utdannelse, kun erfaring Anonymkode: 150c7...95d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå