Gå til innhold

Hvilken vognpose burde jeg gå for? Voksi Explorer eller Voksi Urban?☺️

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg er på jakt etter vognpose for vinteren og det står mellom de to som jeg nevnte i overskriften☺️ Jeg bor på Vestlandet og det er relativt milde vintre, men har selvsagt ingen garanti for at det blir det i år. Jeg liker veldig mange av egenskapene til Explorer, men er bekymret for at den kanskje blir for kald. Mens Urban kan bli for varm, men den har ull i underdelen så den vil transportere fukt og virke temperaturregulerende. 

Jeg har bugaboo fox og håper ikke noen av disse blir for lange. 

Jeg håper det er noen der ute som vil dele litt erfaringer om du har noen av disse posene 😊

Anonymkode: 82fb3...8a4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes urban er for åpen øverst og slipper inn for mye kulde ovenifra. Du kan ha et lammeskinn under posen 😊

Skrevet

Jeg har hatt Urban og City og ville valgt City av de to. Har dessverre ikke prøvd Explorer. Jeg synes ikke City ble for varm, det var lett å regulere med å ta på mindre tøy, og lett å åpne den når man går inn på helsestasjonen o.l.

Anonymkode: a294f...198

Skrevet

Tusen takk for svar 😊 Jeg har lammeskinn i bunn nå, så kanskje jeg går for explorer👍🏻 Kan jo kle etter med varmere klær på de kaldeste dagene 😃 

Jeg har som sagt bugaboo fox som er ca. 80cm i bagdel, vil vognposen som er ca. 100cm passe oppi?😅 

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk for svar 😊 Jeg har lammeskinn i bunn nå, så kanskje jeg går for explorer👍🏻 Kan jo kle etter med varmere klær på de kaldeste dagene 😃 

Jeg har som sagt bugaboo fox som er ca. 80cm i bagdel, vil vognposen som er ca. 100cm passe oppi?😅 

Voksi Urban er ca. 85 cm uten forlengerdelen, og den passet kjempefint i vår Stokke Trailz liggedel. Voksi City er ca. 100 cm uten forlengerdelen, men det går fint. De er jo ganske myke og kan poses litt nederst.

Men har Explorer forlengerdel? For den var gull verdt for vår del! Man vil jo gjerne at posen skal vare ut vognperioden.

Personlig tror jeg Explorer kan bli for kald. Ville heller gått for Urban, da.

Anonymkode: a294f...198

Skrevet

Jeg har ingen erfaring med Explorer, men Urban og City.

City ble for lang for vår bag (76 cm), men er utrolig fin i sportsdelen. Veldig fint å kunne stramme posen så det blir lunere rundt hodet. 

Vi har nå kjøpt Urban til minstemann, og den ligger mye bedre i bagen. 

Anonymkode: 3bd67...eae

Skrevet

Urban er skikkelig kjip pose i mine øyne. Kinkig med glidelåsene på siden, veldig åpen rundt hodet bla. Vi har city nå og elsker den. Brukte den i emmaljunga sin dypbag på 75 cm. Lå fint i den. 

Skrevet

Easygrow nature. 

Ellers så har jeg god erfaring med Voksi Urban. :)

Anonymkode: cc029...b85

Skrevet

Jeg har Urban til eldste, nå er den veldig fin for han er lang og sover fortsatt i barnehagen. Men jeg ble veldig lei hvor åpen den var og de glidelåsen på siden, man må jo ha opp begge for å få barnet inn og ut om de skal festes med sele... Passet bra i bagdelen uten forlenger da, vi hadde Stokke trailz. 

Har Easygrow Nature til yngste og er veldig fornøyd med at den har kun en glidelås. Utover det har jeg ikke fått testet den særlig ennå, men den med glidelås og plassering ville jeg tenkt nøye igjennom. 

Anonymkode: d338f...e05

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...