AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2019 #1 Skrevet 15. oktober 2019 For et par måneder siden skrev jeg et helt enkelt kort til en lege og leverte det på sykehuset der han jobber. Det sto ikke så mye i kortet, annet enn takk for støtte og hjelp i en vanskelig tid, også la jeg til at jeg opplevde meg sett og tatt på alvor og syns han var en god lege. Ønsket han alt godt. Det var ingen baktanke fra min side. Aner ikke om fyren er gift eller ikke og han vet heller ikke noe om meg. Jeg tenkte ikke noe mer over dette, enn at jeg er en som liker å si takk når noen har vært spesielt hyggelige. Det gikk 6 uker, så fikk jeg altså en sms, der det sto - "Hei. lyst til å ta en kaffe? mvh ......." Er dette innafor? Han var jo ikke min lege, han jobber på et off. sykehus og var legen for barnet mitt som var alvorlig skadet etter en ulykke. Anonymkode: 8e56c...1a4
Supernova17 Skrevet 15. oktober 2019 #2 Skrevet 15. oktober 2019 Han vil kanskje takke deg for at du takket? 10
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2019 #4 Skrevet 15. oktober 2019 6 minutter siden, visp skrev: Han er ute etter sex. Altså ....seriøst? hva slags svar er det? ts Anonymkode: 8e56c...1a4 12
visp Skrevet 15. oktober 2019 #5 Skrevet 15. oktober 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Altså ....seriøst? hva slags svar er det? ts Anonymkode: 8e56c...1a4 Det var ikke noe stygt ment. Mer som at du ikke burde tro meldingen fra han var helt uskyldig. Kanskje jeg misforsto spørsmålet ditt? Mente du innafor av deg å møte han eller innafor av han å sende meldingen? Jeg oppfattet HI som at du reagerte negativt på at han tok kontakt med deg? 7
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2019 #6 Skrevet 15. oktober 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Altså ....seriøst? hva slags svar er det? ts Anonymkode: 8e56c...1a4 Hva slags svar forventer du da? Kanskje vil han ha sex. Kanskje vil han snakke om hvordan det går med dere nå. Kanskje sendte han meldingen til feil person. Vi aner jo ikke. Om det er innafor? Det kommer jo helt an på eventuelle baktanker han har med meldingen, og hva du tenker om det. Anonymkode: 84a69...682 8
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2019 #7 Skrevet 15. oktober 2019 5 minutter siden, visp skrev: Det var ikke noe stygt ment. Mer som at du ikke burde tro meldingen fra han var helt uskyldig. Kanskje jeg misforsto spørsmålet ditt? Mente du innafor av deg å møte han eller innafor av han å sende meldingen? Jeg oppfattet HI som at du reagerte negativt på at han tok kontakt med deg? Skjønner hva du sier nå- Mente vel egentlig om begge deler er innafor. Er det innafor av ham å sende slik melding, og er det innafor å treffe ham? Reagerte ikke negativt, bare veldig overrasket. Anonymkode: 8e56c...1a4
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2019 #8 Skrevet 15. oktober 2019 #tingsomikkeskjedde Anonymkode: 9052d...7fa 30
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2019 #9 Skrevet 15. oktober 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hva slags svar forventer du da? Kanskje vil han ha sex. Kanskje vil han snakke om hvordan det går med dere nå. Kanskje sendte han meldingen til feil person. Vi aner jo ikke. Om det er innafor? Det kommer jo helt an på eventuelle baktanker han har med meldingen, og hva du tenker om det. Anonymkode: 84a69...682 Jada skjønner det. Visste bare ikke om det var ok at en lege gjør slikt. Men det er vel det, når jeg ikke er hans pasient. Anonymkode: 8e56c...1a4
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2019 #10 Skrevet 15. oktober 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: #tingsomikkeskjedde Anonymkode: 9052d...7fa Joda. ts Anonymkode: 8e56c...1a4 3
visp Skrevet 15. oktober 2019 #11 Skrevet 15. oktober 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skjønner hva du sier nå- Mente vel egentlig om begge deler er innafor. Er det innafor av ham å sende slik melding, og er det innafor å treffe ham? Reagerte ikke negativt, bare veldig overrasket. Anonymkode: 8e56c...1a4 Ja, tror ikke det skulle være noe problem da. Du er jo ikke pasienten hans. Om det er interesse fra dere begge i lufta så trekker jeg tilbake det jeg sa først:) 2
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2019 #12 Skrevet 15. oktober 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jada skjønner det. Visste bare ikke om det var ok at en lege gjør slikt. Men det er vel det, når jeg ikke er hans pasient. Anonymkode: 8e56c...1a4 Det er uansett ikke din bekymring, så lenge du syns det er greit. Det er han som måtte tatt eventuelle konsekvenser av det. Anonymkode: 84a69...682 2
Gjest Peanut Skrevet 16. oktober 2019 #14 Skrevet 16. oktober 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: #tingsomikkeskjedde Anonymkode: 9052d...7fa Det her er ikke Jodel :3
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2019 #15 Skrevet 16. oktober 2019 Tror jeg ingenting på. Anonymkode: 2d886...eef 4
Sensi Skrevet 16. oktober 2019 #16 Skrevet 16. oktober 2019 (endret) Siden han ikke var legen til barnet ditt og dere Likevel fikk en Relasjon hvor det var naturlig for deg å sende takkekort. Så kan det iallfall hende at han følte det var noe mer i luften. Hvis det ikke var slik for deg så syns jeg du kan svare høflig og vennlig at du ikke vil drikke kaffe med han. Og så ikke gjøre noe mer ut av det. Det er kanskje litt i grenseland for hva som passer seg. Men hvis han ikke var legen til barnet ditt og dere fikk god kontakt, så hvorfor ikke. Men han er kanskje litt annerledes uten legefrakken på. At han har ikke den profesjonelle rollen påskrudd 😊. Hvis du egentlig likte han også litt. Så ta den kaffen og bli kjent. Håper det går bra med barnet ditt. Endret 16. oktober 2019 av Sensi 5
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2019 #17 Skrevet 16. oktober 2019 Her bryter uansett legen Legeforeningens etiske prinsipper - svært lite sjarmerende av han - om han velger å gjøre noe slik. Da hadde mine tanker gått til hvilke menneske han er og hvordan han tidligere har oppført/oppfører seg mot andre han møter i yrkessammenheng. «Drittsekker» finnes i alle yrkesgrupper. Anonymkode: 0af42...b97 6
Hannsi Skrevet 16. oktober 2019 #18 Skrevet 16. oktober 2019 For å være ærlig så hadde jeg blitt veldig ukomfortabel med tanke på at denne legen har tilgang til mitt private mobilnummer. De har jo selvfølgelig tilgang til pasientjournaler og kan lett finne fram adresse osv men bare tanken at denne legen fysisk søkte opp TS og sendte henne en sms - syns ikke jeg er greit. 11
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2019 #19 Skrevet 16. oktober 2019 Ikke innafor. Ville ignorert den smsen. Anonymkode: 622b8...8ac 3
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2019 #20 Skrevet 17. oktober 2019 På 15.10.2019 den 23.57, AnonymBruker skrev: Altså ....seriøst? hva slags svar er det? ts Anonymkode: 8e56c...1a4 Velkommen til Kvinneguiden!! Absolutt ALT mulig handler om sex, og sutrekopper som klager over hvor "forferdelige" alle menn er... Anonymkode: d0660...f87 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå