AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2019 #1 Skrevet 15. oktober 2019 Er jeg bare utrolig barnslig og teit, eller er det flere som meg? Om jeg ser ett orkester spille tenker jeg på hvor fantastisk det må være å være en del av en slik enhet. Om jeg ser en fantastisk artist opptre tenker jeg hvor befriende det må være å stå på den scenen og være slik. Om jeg ser noen klatre ett høyt fjell skulle jeg ønske jeg hadde ferdighetene og gutsen til å gjøre det samme. Å kjøre bil som en råtass, å spille ett instrument til perfeksjon, å kunne skrive en magisk historie ogsåvidere ogsåvidere. Jeg blir litt trist over alle ting jeg mest sannsynlig aldri får opplevd og tar innover meg at hvis jeg virkelig hadde ønsket dette hadde jeg jo gjort noe med det, så så store drømmer er det vel egentlig ikke. Allikevel så blir jeg skuffet over meg selv.. Jeg har utdannet meg til noe jeg syntes så vanvittig spennende ut før jeg ble det, og det er det jo. Beg koser meg med jobben min og kicker ass i den. Men merker iblandt at jeg lyster etter mere. Men nå har jeg mann og vi har ett barn fra før og jeg er gravid igjen, så det føles så utrolig langt unna.. Men jeg vet at livet er langt og jeg skal oppleve endel av disse tingene, men det blir selvfølgelig på ett lavere nivå. Er det flere enn meg som har det slik? Nesten så jeg ikke kan nyte filmene, konsertene eller lignende jeg ser, fordi jeg skulle så gjerne ønske det var meg for en stakket stund... Anonymkode: 36588...74a
Wilmus Skrevet 16. oktober 2019 #2 Skrevet 16. oktober 2019 Vet ikke hvor vanlig det er, men jeg skulle nå ønske jeg var annerledes på veldig mye...🤔 Jeg skulle ønske jeg var mye tøffere, at jeg sto på mitt og sa ifra på en tydelig og direkte måte hvis jeg følte meg urettferdig behandlet. Jeg skulle ønske jeg var mye mer utadvent, og at jeg dreit fullstendig i hva folk tenkte om meg, at jeg kunne stå selvsikker foran en drøss av folk og snakke høyt uten at det plagde meg et gram. At jeg turte å danse med vill innlevelse, at jeg elsket min egen kropp.... Jeg tror jeg i bunn og grunn ønsker meg mer selvtillit😬
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå