AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2019 #1 Skrevet 15. oktober 2019 Jeg vokste opp uten min far, men har møtt han 4 ganger og hatt sporadisk kontakt. Sist var i fjor sommer. I fjor høst sendte han meg en melding hvor han skriver han er usikker på farskapet. Dette kommer han med etter over 40 år. For å gjøre en lang historie kort ender det med at han nekter å oppgi fødselsdatoen sin og jeg får derfor heller ikke sendt bestilling på farskapstest. Er det noe jeg kan gjøre for å få han til å teste? Jeg er ganske sikker på at han er min far men han sådde jo en tvil i meg.... får ikke ro. Anonymkode: d7e5b...9d3
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2019 #2 Skrevet 16. oktober 2019 har han andre barn? du kan prøve å overbevise søsknene dine om å ta 23andme eller myherritage dna-test, og da vil finne ut om dere deler far. Anonymkode: 1b725...9f8
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2019 #3 Skrevet 16. oktober 2019 Du kan ikke og skal ikke tvinge han til dette. Anonymkode: 42820...39c
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2019 #4 Skrevet 16. oktober 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Du kan ikke og skal ikke tvinge han til dette. Anonymkode: 42820...39c Hvorfor skal jeg ikke eller kan jeg ikke de?? Han har løyet for meg i 45 år! Syns han skylder meg det! Anonymkode: d7e5b...9d3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå