AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2019 #1 Del Skrevet 15. oktober 2019 Angående den berømte norske YouTuberen Stina Talling, jeg har sett mange av hennes videoer, men nå mens jeg surfet litt på YouTube-kanalen hennes, kom jeg over denne videoen som hun har lagt ut: Det er en video som inneholder mange småklipp hvor Stina prøver å være morsom. Men det er ett lite klipp her som fikk meg til å reagere. Et klipp hvor hun filmer seg selv mens hun sitter på dass og bæsjer! Hva pokker?! Se selv, klippet begynner på 1:25, altså 1 minutt og 25 sekunder av videoen. Hva i alle dager var vitsen med dette her?! Herregud... Kjenner at dette bare er flaut! Hvordan i all verden kunne hun legge ut noe slik uten å rett og slett bli dritflau?! Hva pokker var det hun tenkte på?! Anonymkode: a2f2e...0b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2019 #2 Del Skrevet 15. oktober 2019 Hun burde bli flau nok over hvordan hun og søstera framstår i den NRK-dokumentaren. Har heldigvis sluppet å sett mere av henne. Anonymkode: ae11a...ceb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest WhisperingWind Skrevet 15. oktober 2019 #3 Del Skrevet 15. oktober 2019 Hun er vel lite selvhøytidelig. Alle bæsjer jo så er jo ikke akkurat en statshemmelighet...jeg aner ikke hvem hun er og har lite interesse av å se henne bæsje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2019 #4 Del Skrevet 15. oktober 2019 Norsk humor 😀 Anonymkode: be41f...dbe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå