AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2019 #1 Skrevet 15. oktober 2019 Hei! Driver å ser litt på denne masteren: https://www.ntnu.edu/studies/msneur og lurte på om noen har noe kjennskap til den eller noe lignende? Synes det feltet er utrolig spennende! Men, så er det jo det om det er mulig å få en jobb etterpå... Er veldig usikker på hva jeg vil "bli", men kunne tenkt å jobbe som (vitenskaps)formidler eller forsker. Tviler på at jeg er flink nok til å bli professor... Før masteren ville jeg vurdert å gå enten bachelor i psykologi eller biologi/biomedisin (mest sannsynlig bio). Går siving 2. året nå, men liker det absolutt ikke. Synes også bioinformatikk virker veldig spennende. Vet ikke helt hva jeg vil med denne posten... Føler meg litt rådløs, og vet ikke hva jeg skal gjøre med livet mitt!! Anonymkode: 75ee5...bd1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2019 #2 Skrevet 15. oktober 2019 Mannen min har doktorgrad i nevrovitenskap og jobber som førsteamanuensis på et universitet. Jeg vet ikke hva man kan jobbe som med kun master, dessverre. Anonymkode: f49f8...c97
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå