AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2019 #1 Del Skrevet 15. oktober 2019 Vi startet å date for 2,5 år siden. Etter seriøs dating i 3 måneder få han kalde føtter og trekker seg unna. Sier han ikke er klar for noe forhold likevel, og at han ble ødelagt av eksen. Jeg sier at det er greit, og vi avslutter. Vi har sporadisk kontakt på sosiale medier i et halvt år, og går på en smell på fylla og har sex. Finner ut at vi skal være FF, og treffes for kos og sex i 1,5 år. Jeg får følelser igjen, og sier ifra. Han sier at han ikke har de rette følelsene og vi avslutter igjen. Dette er en måned siden. Nå kommer han plutselig på banen igjen og sier at han ikke klarer å slutte å tenke på meg. Vil "hoppe i det" som han sier, og at han mener at vi er en god match, og han vil angre om han lar meg gå. Jeg sitter her og føler at jeg er litt dum hvis jeg gir han enda en sjanse. Er redd for at han får panikk igjen når ting blir seriøst og sårer meg - igjen. Likevel så er jeg glad i han, han er snill (utenom vinglingen) og behandler meg fint. Han er fra en bra familie, og vi har fantastisk sex. Også er jeg 33 år og har lyst på forhold. Hva ville dere gjort? Anonymkode: 51038...213 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2019 #2 Del Skrevet 15. oktober 2019 Hvis du gir ham en ny sjanse, finn ut om dere liker å gjøre andre kjæresteting uten å ha sex i en periode? Vil han presentere deg for sine venner, sin familie etc??? Har selv vært i hans situasjon, sex, FF, vennskap er perfekt, men ikke forhold, grunnen kan være forskjellig. Og det er kort vei til å komme med diverse unnskyldninger. Anonymkode: e7593...e62 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Familytree Skrevet 15. oktober 2019 #3 Del Skrevet 15. oktober 2019 Nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2019 #4 Del Skrevet 15. oktober 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis du gir ham en ny sjanse, finn ut om dere liker å gjøre andre kjæresteting uten å ha sex i en periode? Vil han presentere deg for sine venner, sin familie etc??? Har selv vært i hans situasjon, sex, FF, vennskap er perfekt, men ikke forhold, grunnen kan være forskjellig. Og det er kort vei til å komme med diverse unnskyldninger. Anonymkode: e7593...e62 Ja nå sa han at han ville ta meg ut på date. Og jeg kommer til forvente at vi går mot å bli kjærester, gidder ikke mer useriøst nå. Hvis han holder igjen på det, er det over og ut. Anonymkode: 51038...213 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ByeByeLove Skrevet 15. oktober 2019 #5 Del Skrevet 15. oktober 2019 Nei, ikke gi ham sjansen. Han har hatt god tid til å vise at han er seriøs. Du er dessverre ikke den han ser etter, men han vil ha deg tilgjengelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2019 #6 Del Skrevet 15. oktober 2019 Jeg hadde definitivt gitt han sjansen. La han beile deg og vise at han mener alvor! Anonymkode: 07821...3af 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MortenMinstelønn Skrevet 15. oktober 2019 #7 Del Skrevet 15. oktober 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: eg sitter her og føler at jeg er litt dum hvis jeg gir han enda en sjanse. Jeg tenker at du dumper han, tar på deg en fin kjole og går på date med meg. Det er rent objektivt sett, altså. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2019 #8 Del Skrevet 15. oktober 2019 Leste først kun overskriften og tenkte bare: "Neeei! Ikke gjøre det!" Føler jeg står her med livbøye som jeg må kaste ut til deg, for nå er du i ferd med å å gå ombord på et synkende skip. (Noe jeg tenker at du innerst inne vet). Han har allerede avvist deg 2 ganger tidligere med samme begrunnelse hver gang. Hva skal bli annerledes denne gangen, liksom? Nettopp - det gjør det ikke. Han savner sikkert en kropp å ha sex med, eller ei dame å få oppmerksomhet fra. Ikke la deg blende av "fine" ord. Blokk han! JA, det er jævlig i starten, men om et par måneder eller år så ler du av det og tenker "Takk GUD for at jeg ikke gikk videre med den karen". Anonymkode: 8b20c...1b8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2019 #9 Del Skrevet 15. oktober 2019 Oooog en ting til: Det har gått EN måned og han sender deg EN melding. Hvor mye innsats tar det for å sende en person en melding? 20 sekunder? Så han har brukt 20 sekunder av livet sitt i løpet av en måned på å tenke på deg. Wow, for en innsats. Håper ikke du lar deg imponere av det, for det han viser deg er bare tragisk. Du må tenke logisk - bruk huet Anonymkode: 8b20c...1b8 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2019 #10 Del Skrevet 15. oktober 2019 Han er ikke ifra Gjøvik?🤨 Anonymkode: fa2a2...2d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Familytree Skrevet 15. oktober 2019 #11 Del Skrevet 15. oktober 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk GUD for at jeg ikke gikk videre med den karen". Hahahah jo du har rett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå