Gå til innhold

Hvor lenge prøvde dere før dere begynte med temping og el.-tester?

Hvor lenge prøvde dere før dere tok i bruk temp/test for å hjelpe på prosessen?  

40 stemmer

1. 1. Hvor lenge prøvde dere før dere tok i bruk temp/test for å hjelpe på prosessen?

• Vi startet med temping/ testing med en gang
      13
    • Etter 1-2 måneder med prøving
      7
    • Etter 3-6 måneder med prøving
      11
    • Etter 6-9 måneder med prøving
      5
    • Etter 9-12 måneder med prøving
      0
    • Etter mer enn et år med prøving
      4

Anbefalte innlegg

Skrevet

Startet dere med temping og el-tester med en gang? Hvorfor? Eller ventet dere til dere hadde prøvd en stund først? 

Anonymkode: 0b33d...22d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser jeg glemte å ha med alternativet: Vi har aldri brukt temping eller el-tester. Søren også!

Skriv gjerne svar som kommentar i så fall. 

Anonymkode: 0b33d...22d

Skrevet

Første gangen begynte vi med det etter litt over et år med prøving. Andre gang begynte vi med en gang. 

Anonymkode: 947a5...2a5

Skrevet

Begynte med EL tester andre prøve mnd, og temping den fjerde prøve mnd. Har fått mange aha-opplevelser på min syklus underveis :) 

Skrevet

Er i PP6 nå, og hvis det ikke klaffer nå så prøver jeg med EL-tester. Begynner å bli redd for at jeg ikke har EL i det hele tatt 😅

Anonymkode: 9d6d9...0f1

Skrevet

Stemte på med en gang, men egentlig begynte jeg med temping og EL-tester før vi startet prøvingen 😄

Skrevet

Prøvde EL-tester noen ganger, men fikk aldri positivt resultat. Prøvde i 3 år før vi lykkes.

Anonymkode: 97aa0...c18

• 3 uker senere...
Skrevet (endret)

Har brukt temping som prevensjon i 2 år (symptothermal method), planlegger å begynne å prøve om noen måneder.

Endret av PrinsesseNila
leif
Skrevet

Begynte med El-tester med en gang, siden jeg var 38 år. Ble gravid i første prøveperiode :) 

Anonymkode: 4b4ad...00f

Skrevet

EL-tester etter 4-5 måneder. Temping og Fertility Friend ganske direkte etter det. Sluttet med EL-tester da jeg fikk 100% kontroll på egen syklus gjennom temping, etter 6-7 måneder. 

Ikke at det hjalp, her skjedde det aldri noe. Men lærte utrolig mye om egen kropp gjennom temping. Nå kan jeg lett vite at eggløsning er 2-3 dager unna, har vært, mens er 1-2 dager unna, og så videre. Da jeg kjenner igjen alle de små tegnene. Så det ga verdi og kunnskap langt utover hovedformålet.

Anonymkode: d37bf...0ee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...