Gå til innhold

Hva holder deg våken om natten som forelder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva holder deg våken om natten som forelder? (for de som har barn 13-22år)

For å starte tråden... Jeg har en sønn på 18 jeg er redd ikke kommer til å utdanne seg.

Anonymkode: 5f960...95d

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Redd for sosiale problemer, seksuell utnyttelse, altfor mye press på klær og utseende. Det litt av det nå.

Jenter på ungdomsskolen. 

Anonymkode: 88e24...872

• Liker 2
Gjest BangersBeans&Mash
Skrevet (endret)

Leste feil i HI

Endret av BangersBeans&Mash
Skrevet

Er nok når store "voksne " barn held på med etter mi meining heilt idiotiske ting , som hoppe på og av skule. Ut av jobber uten ny å gå til. Lever på eit minimum eller under og vert gravide i same slengen. Bv banker på døra. 

Blir heilt sprø av det.

Anonymkode: 64fc5...7e6

• Liker 2
Skrevet

hei ja,

ungdommen er bra lat for tida!

har også en sønn som spiller altfor mye dataspill, er redd han ikke kommer til å lære det sosiale og bli mobbet.

Skrevet

Jeg håper vi kan myke litt opp på ikke-vestlige innvandring. Slik det blir mye enklere å ta inn flere innvandrere med utdanning til Norge. Vi trenger at de arbeider for ungene våre, da de er slappe og ikke orker å gjøre noe mer.

Vi har allerede meget dyktige indere fra Sør-India i IT-bransjen. Det er strengt tatt de som leverer mange av tjenestene våre. 

Anonymkode: 7f311...215

• Liker 1
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg håper vi kan myke litt opp på ikke-vestlige innvandring. Slik det blir mye enklere å ta inn flere innvandrere med utdanning til Norge. Vi trenger at de arbeider for ungene våre, da de er slappe og ikke orker å gjøre noe mer.

Vi har allerede meget dyktige indere fra Sør-India i IT-bransjen. Det er strengt tatt de som leverer mange av tjenestene våre. 

Anonymkode: 7f311...215

Dette ligger du å funderer på om natta?

Anonymkode: 19e8f...ef1

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...