AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2019 #1 Skrevet 15. oktober 2019 Hvordan går man frem for å finne en plass? Er det noe register over hvilke arbeidsplasser som har mulighet for slike stillinger? Anonymkode: 901e1...5df
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2019 #2 Skrevet 15. oktober 2019 Google vekstbedrifter og kommunen eller fylket ditt er kanskje en start? Kanskje de har hjemmesider som sier om hvordan man kan få jobb der? Anonymkode: c3579...d20
tdm900 Skrevet 15. oktober 2019 #3 Skrevet 15. oktober 2019 Er ikke det en plass man får gjennom NAV?
Gresskaret Skrevet 15. oktober 2019 #4 Skrevet 15. oktober 2019 Du må kontakte Nav. Når det gjelder VTO så har de oppfølginga, og kan/skal hjelpe deg å finne en bedrift. Vær forberedt på venteliste, men det er blitt noen flere plasser det siste halvåret, så det er mulig noe kan være ledig. Det er også mulig i de fleste arbeidsmarkedsbedriftene å ha en VTA-plass der, men hospitere i en ordinær bedrift, da med oppfølging fra arbeidsmarkedesbedriften. Men uansett er Nav nøkkelen, en VTA-plass må også søkes på gjennom Nav.
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2019 #5 Skrevet 15. oktober 2019 Takker for svar. Det er veldig lite å velge mellom blandt de "vanlige" VTA plassene så jeg lurer på om det finnes annet i mer vanlige bedrifter. Har nav også oversikt over disse? Er så redd for å bli presset ut i noe jeg ikke klarer som har skjedd noen ganger før så ville gjerne "hatt en bedrift" når jeg tok kontakt med nav. Så spørs det jo om jeg får plass ja, men det er verdt et forsøk. Anonymkode: 901e1...5df
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå