AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2019 #1 Skrevet 15. oktober 2019 Det høres litt rart ut, men jeg føler at brystene mine har blitt større. De virker både større, tyngre og mer kompakte på en måte, kjenner det godt når jeg løfter litt på dem og generell tyngdefølelse. Har alltid vært veldig myke og tynne, nå er de hardere og større. De er litt ømme langt inni liksom, ikke selve brystet men vevet under hvis det er logisk? Har lest et sted at det kan være et tidlig graviditetstegn, men får ikke opp så mange treff... Noen som har opplevd det samme? Har ikm til helgen. Anonymkode: 91328...06a
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2019 #2 Skrevet 15. oktober 2019 Puppene er vel noe av det første som vokser ved graviditet. Kan sikkert være lurt å ta en graviditetstest for å sjekke da ja. Hvis du er ferdig utvokst så er det vel ikke så sannsynlig at puppene plutselig skal begynne å vokse helt uten grunn. Anonymkode: 6ce84...d96
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2019 #3 Skrevet 15. oktober 2019 Ta. En. Test. Anonymkode: fd4db...900 6
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2019 #4 Skrevet 15. oktober 2019 Mine pupper blir som det ved eggløsning og når jeg får mensen (et par dager) De blir også større når jeg spiser for mye sjokolade Men ja, dette er også (ofte) første tegn på å være gravid Anonymkode: 8daa1...833 2
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2019 #5 Skrevet 15. oktober 2019 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ta. En. Test. Anonymkode: fd4db...900 Tydeligvis mye lettere å spørre her inne 🙄. Anonymkode: 0c895...7ca 4
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2019 #6 Skrevet 15. oktober 2019 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Puppene er vel noe av det første som vokser ved graviditet. Kan sikkert være lurt å ta en graviditetstest for å sjekke da ja. Hvis du er ferdig utvokst så er det vel ikke så sannsynlig at puppene plutselig skal begynne å vokse helt uten grunn. Anonymkode: 6ce84...d96 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mine pupper blir som det ved eggløsning og når jeg får mensen (et par dager) De blir også større når jeg spiser for mye sjokolade Men ja, dette er også (ofte) første tegn på å være gravid Anonymkode: 8daa1...833 Tusen takk for svar😊 Er ferdig utvokst og har aldri opplevd noe lignende tidligere, ikke som jeg har merka i alle fall. Kan være det alltid har vært slik sånn som med deg bare at jeg ikke har tenkt noe over det. Skal ta en test i morra Anonymkode: 91328...06a 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2019 #7 Skrevet 15. oktober 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tydeligvis mye lettere å spørre her inne 🙄. Anonymkode: 0c895...7ca 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ta. En. Test. Anonymkode: fd4db...900 Dere får virkelig unnskylde at jeg spør da...må da være lov å stille et spørsmål. Er det så irriterende så la vær å gå inn da vel. Anonymkode: 91328...06a 2
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2019 #8 Skrevet 15. oktober 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Dere får virkelig unnskylde at jeg spør da...må da være lov å stille et spørsmål. Er det så irriterende så la vær å gå inn da vel. Anonymkode: 91328...06a Bare hev deg over idiotsvar her inne.. mange av de .. anonym og tøff Anonymkode: fe1c8...73b
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2019 #9 Skrevet 16. oktober 2019 Jeg fikk større pupper tidlig. MEN, jeg får vanligvis større og harde pupper før mens også. Anonymkode: 72ff7...20c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå