AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2019 #1 Skrevet 15. oktober 2019 Reiser en del i jobbsammenheng og bor mye på hotell Når jeg ankommer hotellrom er sko og strømper det første jeg tar av meg Leste her en dag at man kan lett få fotsopp og fotvorter ved å gå barføtt i dusj på treningssenter Tanken slo meg om det er ekkelt av meg å være barføtt på hotellrom Hva gjør dere, er det noe dere tenker over, bruker dere sko eller sokker hele tiden, hva med dusj bør man ha bade sandaler Anonymkode: 054d1...2cc
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2019 #2 Skrevet 15. oktober 2019 Ja det er ekkelt å gå barføtt. Tenk på alt det vanvittig ekle som finnes på hotellrom. Jeg bruker god tid bare på å tørke føttene etter dusjing for å unngå fotsopp. Anonymkode: 6450a...0b3
exictence Skrevet 15. oktober 2019 #3 Skrevet 15. oktober 2019 Jeg er kanskje litt mer påpasselig med å gå barfot på hotell enn hjemme, men gjør det litt for det. Jeg liker å gå barfot, og det er nok like mye bakterier og skitt når man går barfot ute om sommeren. Bryr meg egentlig ikke så mye.
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2019 #4 Skrevet 15. oktober 2019 Jeg ville i alle fall ALDRI gått uten sokker og sko på hotellet! Tenk på hvor mange ekle bakterier som kan finnes der... Anonymkode: caa8b...f40
Djungelvrål Skrevet 15. oktober 2019 #5 Skrevet 15. oktober 2019 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ville i alle fall ALDRI gått uten sokker og sko på hotellet! Tenk på hvor mange ekle bakterier som kan finnes der... Anonymkode: caa8b...f40 Har du tenkt over hvor mange bakterier som finnes på senga og på de andre møblene der? Du får dekke til med plastpresenning. 2
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2019 #6 Skrevet 15. oktober 2019 Jeg har jobbet på hotell og vet hvor møkkete enkelte gjester kan være og vet også at vaskepersonalet ikke har god tid på seg til å vaske hvert rom. Så jeg har alltid med meg en sprayflaske med såpe og vann eller wipes. Da går jeg rundt alle håndtakene, lysbryterne, fjernkontroll osv. Vasker også toalettet. Så rommet er renere enn da jeg sjekket inn, med unntak av sengen og nye håndklær. Anonymkode: 35aea...09f
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2019 #7 Skrevet 15. oktober 2019 Når jeg er på hotell er det første jeg gjør etter en dusj å ta på sokker og sko, og det er også det siste jeg tar av meg før jeg går til sengs. Tenk på hvor mye rester det er av sæd, urin, spy, spytt, avføring i teppene, og egentlig overalt på hotellrommet. Er også veldig redd for å få fotsopp på badet. På noen hotell har jeg dusjet med sokkene på... Anonymkode: 181d8...94c
Seileren Skrevet 15. oktober 2019 #8 Skrevet 15. oktober 2019 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Leste her en dag at man kan lett få fotsopp og fotvorter ved å gå barføtt i dusj på treningssenter Jeg har dusjet i idrettshaller, svømmehaller, treningssentre og det som er i over 20 år. Aldri fått hverken fotsopp eller fotvorter.
Djungelvrål Skrevet 15. oktober 2019 #9 Skrevet 15. oktober 2019 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når jeg er på hotell er det første jeg gjør etter en dusj å ta på sokker og sko, og det er også det siste jeg tar av meg før jeg går til sengs. Tenk på hvor mye rester det er av sæd, urin, spy, spytt, avføring i teppene, og egentlig overalt på hotellrommet. Er også veldig redd for å få fotsopp på badet. På noen hotell har jeg dusjet med sokkene på... Anonymkode: 181d8...94c Det er enda mer gris i senga, og det er bare et tynt laken i mellom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå