AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2019 #1 Skrevet 15. oktober 2019 Hei, vet ikke om dette blir rett tråd men jeg må bare prøve. Synes dette er litt vanskelig å skrive om, men jeg klarer ikke holde det inne lengre. Jeg sitter her i en alder av 21 år. Har en nydelig datter på 2 år, og livet føles bra. Har en fantastisk kjæreste som tar godt vare på både meg og datteren. I dag har jeg det egentlig veldig bra, men er noe som har gnaget inne i meg lenge nå. I en alder av 14 år var jeg dum nok til å begi meg ut på en fest med noen venninner. Det vi hadde det hyggelig. Var få jenter og litt alkohol. Vi drakk litt alle sammen. Til slutt ba den ene venninnen over et par kompiser. Festen eskalerte og det var langt over 50 mennesker der nå. Mange var også voksne menn som kom inn. Det ble mye, skummelt, men jeg valgte å ikke dra. Jeg bikket for presset og ble der med alle sammen. Det kom mer og mer alkohol, og de eldre mannfolka skjenket alle oss jentene i en alder av 14/15 på alkohol. Det er etter dette alt blir veldig skurrete for meg. Jeg husker ikke helt hva som hendte, men kun små perioder ut natten. Jeg husker jeg var såpass full, samme var en venninne så vi gikk inn til et annet rom for å legge oss nedpå og hun sovnet fort. Etterhvert kom det tre voksne menn inn på rommet. Han ene begynte å løfte meg vekk fra venninnen min. Jeg prøvde å si dem skulle sette meg ned, men tror det kom mer mumling ut av munnen. TIl slutt gikk dem inn på et annet rom, og la meg ned på en annen seng. Er usikker på om det var 2 eller 3 mannfolk der, men armene mine ble holdt igjen av en annen mann, og han andre dro ned strømpebuksen jeg hadde på meg. Tror ikke jeg trenger å forklare hva som skjedde etter det, for det er ganske klart.. Jeg prøvde å si nei, jeg prøvde å komme meg vekk men kroppen fungerte ikke. Dagen etter våknet jeg uten strømpebukse, masse blod og annet ekkelt mellom beina.. Jeg var kjempe redd og frøs til. kastet meg dusjen til venninna og sa aldri noe til henne.. Dette er noe som sitter hardt i meg mange år etterpå, at jeg aldri sa noe. Jeg har følt meg så skammet av hele hendelsen og blir direkte flau og kvalm hver kveld jeg legger meg nedpå. Har aldri rørt alkohol etter den hendelsen, og har heller ikke planer om det. Tanker går igjennom hodet mitt, og kjenner på en veldig nød for å si ifra. hadde dette skjedd med mitt barn, ville jeg gjort alt i min makt for å få disse ekkle mannfolka inn i fengsel. Er usikker på om jeg i det hele tatt ble dopet ned eller om det kun var alkoholen som slo meg helt ut. Er det noe håp for meg hvis jeg sier noe nå?? Tviler på det er det, for jeg husker ikke navn eller spesielt mye fra kvelden... Pluss jeg gikk ikke å ba om hjelp så jeg har ikke DNA å gå etter heller.. Husker bare hvordan han som gjorde alt sammen så ut.. Er det håp for meg å om jeg sier noe nå? Håper denne tråden ikke kommer med krenkende kommentarer, og heller hjelpsomme. Er ikke lett å skrive, og jeg tok åpenbart helt feil valg når jeg var 14, det vet jeg og det fikk jeg lære. Men jeg ber dere, er det noe håp for meg? Anonymkode: 19163...4eb 1
Lita_go Skrevet 15. oktober 2019 #2 Skrevet 15. oktober 2019 Kan desverre ikke uttale meg om hvorvidt det er for sent å anmelde. Men jeg vil oppfordre deg til å snakka med fastlegen for å bli henvist til psykolog (eventuelt psykolog gjennom bedriftshelsetjenesten via jobb), det kan være greit å få ut alt du har gått å bært på i så mange år! Sender deg en god klem❤️ Vi har alle vært unge, flere har sikkert drukket for mye på fest etc, men det gir ikke grunnlag for at noen ekle menn skal ta seg til rette😠 Tror selv jeg ville anmeldt, kan hende noen av venninnene dine som var på den festen husker noe ❤️ 4
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2019 #3 Skrevet 15. oktober 2019 1 time siden, Lita_go skrev: Kan desverre ikke uttale meg om hvorvidt det er for sent å anmelde. Men jeg vil oppfordre deg til å snakka med fastlegen for å bli henvist til psykolog (eventuelt psykolog gjennom bedriftshelsetjenesten via jobb), det kan være greit å få ut alt du har gått å bært på i så mange år! Sender deg en god klem❤️ Vi har alle vært unge, flere har sikkert drukket for mye på fest etc, men det gir ikke grunnlag for at noen ekle menn skal ta seg til rette😠 Tror selv jeg ville anmeldt, kan hende noen av venninnene dine som var på den festen husker noe ❤️ Takk for svar. Tror nok jeg må gå til legen å be om hjelp for psyken sin del ihvertfall. Det er ikke noe som lengre er sundt for meg å bære på. Trodde jeg ville klart å glemme det hvis jeg ga det tid, men det har ikke hendt. VIl være på mitt beste for å yte det best for mitt barn. Tror det er viktig jeg tar tak i det for min egen del, om ikke anmeldese kommer noe lengre. Takk for klemmen ❤️ Anonymkode: 19163...4eb
MuffinStud Skrevet 15. oktober 2019 #4 Skrevet 15. oktober 2019 Uff. Det der var ordentlig tøft å lese. En tung bør å bære alene. Takk for at du deler. Mitt håp er at du og din kjæreste kan stå sammen om dette. Dette er "demon" som sannsynligvis vil gjøre seg mer og mer gjeldende jo lykkeligere du blir og jo mer du tør å føle. Det var sikkert nesten lettere å ha det vanskelig, siden det ytre stemte bedre overens med det indre. Jeg tror du må bestemme for deg selv at dine nærmeste skal ha mer enn din tapre fasade. At det skal være skambelagt hva som ble gjort mot deg mens du var ute av stand til å gjøre noe som helst er noe vi må jobbe for å få bort. Du skal være der for din datter når hun møter vanskelige valg. Da er dine erfaringer og bunnsolide ærlighet verdt mer enn et glansbilde, tenker nå jeg. Din kjæreste vil, håper jeg inderlig, gjerne dele din bør. Dere blir ikke svakere av at dere står sammen om dette. Dere blir ikke reduserte. Dere blir sterkere. 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2019 #5 Skrevet 15. oktober 2019 Det nok liten sjans for å få noen dømt nå. Men fordelen med å anmelde er at det kan være andre jenter som har meldt fra om de samme voldtektsmennene. Og kanskje ser politiet en sammenheng god et mønster. Du er neppe det første og siste barnet de har voldtatt og ødelagt. Men siden ingen sier fra blir de aldri stoppet. Det heller ikke å forvente av unge jenter. Det er forebygging som må til. Og det skjer gjennom å advare unge jenter mot å feste med voksne menn. Og særlig voksne menn fra kulturer med et grotesk kvinnesyn. Unge jenter må forstå at så fort det kommer voksne menn inn må de forlate stede fortest mulig. Anonymkode: d8b2c...9c3 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2019 #6 Skrevet 15. oktober 2019 Ta kontakt med JURK! Anonymkode: 03130...0fc 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2019 #7 Skrevet 16. oktober 2019 Takk for svar dere. Setter pris på all ordene og rådene som ble sagt. Tar til meg alle sammen, og skal gjøre det beste jeg kan for å finne en god løsning for meg selv. Anonymkode: 19163...4eb
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2019 #8 Skrevet 16. oktober 2019 Dette kunne vært meg som skrev... Kjenner meg veldig igjen. Jeg var dog 16 og over den seksuelle lavalder, men han hadde på ingen måte fått min samtykke... er også 21 og mor til verdens skjønneste datter, men dette gnager i meg fremdeles... Anonymkode: 19441...f61 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2019 #9 Skrevet 16. oktober 2019 Klem❤️❤️❤️❤️ Jeg kjenner alt for mange. Tenk at minst 4 av mine venninner har sittet i rettsak for å sette slike stygge menn i fengsel. I alle tilfellene ble det dom, om enn skammelig lite fengselstid. Det er de menn det gjelder som skal eie skammen. Hvorfor uskyldige kvinner klandrer seg selv og føler skyld er uforståelig, hjernen er virkelig komplisert. Jeg håper inderlig du kommer frem til noe du kan være fornøyd med. Du er en fantastisk dame, det ser man i begynnelsen av innlegget ditt der du begynner med å fortelle om det positive i livet ditt. Jeg heier på deg! Anonymkode: fff0f...6a0 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2019 #10 Skrevet 16. oktober 2019 Tusen takk for svar ❤️ Anonymkode: 19163...4eb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå