AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2019 #1 Skrevet 15. oktober 2019 Jeg er rystet! https://www.nrk.no/urix/tysk-laboratorium-anklages-for-omfattende-mishandling-av-aper-og-hunder-1.14742188 Kan det hende medisiner vi gir dyrene våre er forsøkt ut på dyr slik som dette? Anonymkode: b9250...680 1
Djungelvrål Skrevet 15. oktober 2019 #2 Skrevet 15. oktober 2019 Er du sjokkert? Virkelig? Har du bodd under en stein hele livet? Dyrestesting har foregått i full offentlighet i flere tiår. 6
Tvist Skrevet 15. oktober 2019 #3 Skrevet 15. oktober 2019 Det kan godt hende dette foregår i Norge, eller med produkter vi bruker i Norge. Sminken din fra Max factor, hårfargen din fra Schwarzkopf, Shampoen din fra head and shoulders, tannkremen din fra Sansodyne og vaskemiddelet ditt fra Neutral? Alt er testet på dyr. 2
solmåneogstjerner Skrevet 15. oktober 2019 #4 Skrevet 15. oktober 2019 Ehhh. Hvor gammel er du og hvor lenge har du lest aviser? Dette er helt vanlig, og har vært det i mange år. Det som er bra er at det har blitt mindre av det, og mange produsenter som ikke gjør det, merker med 'ikke testet på dyr'. Det et bedre nå enn for 10-20 år siden. 1
solmåneogstjerner Skrevet 15. oktober 2019 #5 Skrevet 15. oktober 2019 (endret) 1 minutt siden, solmåneogstjerner skrev: Ehhh. Hvor gammel er du og hvor lenge har du lest aviser? Dette er helt vanlig, og har vært det i mange år. Det som er bra er at det har blitt mindre av det, og mange produsenter som ikke gjør det, merker med 'ikke testet på dyr'. (Når det gjelder kosmetikk ihvertfall) Det et bedre nå enn for 10-20 år siden. Ble noe feil her. Skulle bare legge til noe Endret 15. oktober 2019 av solmåneogstjerner
Gjest BangersBeans&Mash Skrevet 15. oktober 2019 #6 Skrevet 15. oktober 2019 Ja det er fælt. Jeg kjøper utelukkende produkter som kun er testet på mennesker. Håper testing på dyr tar helt slutt.
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2019 #7 Skrevet 15. oktober 2019 Hvem syns du produkter og medisiner skulle vært testet på...små barn...deg selv, stiller du opp som prøvekanin? Jeg er for testingen, for nye produkter / behandlingsmetoder må prøves ut, men ikke mishandlingen, den er helt forferdelig og unødvendig. Anonymkode: 6281f...fa2
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2019 #8 Skrevet 15. oktober 2019 Intet nytt under solen, dessverre. Anonymkode: 9f3e1...921
Tvist Skrevet 15. oktober 2019 #9 Skrevet 15. oktober 2019 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvem syns du produkter og medisiner skulle vært testet på...små barn...deg selv, stiller du opp som prøvekanin? Jeg er for testingen, for nye produkter / behandlingsmetoder må prøves ut, men ikke mishandlingen, den er helt forferdelig og unødvendig. Anonymkode: 6281f...fa2 Medisiner er en ting, hårfarge er noe annet. Litt medisinsk dyretesting er uungåelig fortsatt, men mye er helt unødvendig. Noen produsenter lager produkter uten dyretesting, det kunne de alle klart. 3
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2019 #10 Skrevet 15. oktober 2019 Er ikke vanskelig å finne produkter som ikke er TORTURERT på dyr. Jeg ber alle: gjør en bitte liten innsats ikke støtt ondskap, tortur av dyr Har ikke ord for hvor mye jeg forakter altfor mange mennesker. Anonymkode: 4f144...bb4 4
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2019 #11 Skrevet 15. oktober 2019 https://www.dyrevern.no/dyretesting/dyretestet-app/ikke-dyretestet-13 bruk denne Anonymkode: 2b0b3...e06 3
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2019 #12 Skrevet 15. oktober 2019 Ja selvsagt er de det, alle medisiner er testet på dyr. Heldigvis unngår både jeg og dyrene mine medisiner så langt det er mulig, vi fokuserer på kosthold istedenfor. Her er tørrfor og ferrdigmat bannlyst, både jeg og dyrene spiser mye økologisk frukt og grønnsaker, og dyrene (katter og hund) får rått kjøtt. Og faktisk, dyremat er også testet på dyr. Er det fordi at den maten er så langt fra det de naturlig vil spise at man må teste om den faktisk er spiselig...? https://www.crueltyfreekitty.com/pets/cruelty-free-pet-food/ Anonymkode: 39297...0eb
Gjest LaptopPute Skrevet 16. oktober 2019 #13 Skrevet 16. oktober 2019 Tenkte bare i bidra i tråden med å skrive noen av favorittmerkene mine som ikke tester på dyr Sminke: Isadora Makeup Mekka Colourpop Make Up Store Lumene Makeup Revolution Sminkebørster: Real Techniques Makeup Mekka Make Up Store Elf Hudpleie: Pixi The Ordinary Dear Klairs Paula's Choice Lush The body shop Tannkrem: Solidox - med fluor Lush - uten fluor My White Secret (Lyko). Hår: Lush Bynoor Bjorn Axen Inecto (hårserum og lignende, finnes masse på Normal) Negllakk: Ciate W7 Selvbruning: Bondi Sands James Read Rengjøring: Billigmerkene på butikker, som First Price og Rema 1000 sine egne merker og lignende. Kjøper også bind i den varianten, og snytepapir. Kleenex tester på dyr dessverre.
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2019 #14 Skrevet 16. oktober 2019 Jeg hadde dødd som 6-åring om jeg ikke hadde fått medisiner som den gangen ble laget av og hadde blitt testet på dyr. I dag er jeg fremdeles livsavhengig av medisinene mine, men de lages ikke lenger av dyr. Anonymkode: 17801...119
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2019 #15 Skrevet 16. oktober 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg hadde dødd som 6-åring om jeg ikke hadde fått medisiner som den gangen ble laget av og hadde blitt testet på dyr. I dag er jeg fremdeles livsavhengig av medisinene mine, men de lages ikke lenger av dyr. Anonymkode: 17801...119 En ting er livsavhengige medisiner. Men å dynke øynene dems med shampo bare for å finne ut at det åpnbart gjør vondt er bullshit Anonymkode: 2b0b3...e06 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2019 #16 Skrevet 16. oktober 2019 12 timer siden, LaptopPute skrev: Tenkte bare i bidra i tråden med å skrive noen av favorittmerkene mine som ikke tester på dyr Sminke: Isadora Makeup Mekka Colourpop Make Up Store Lumene Makeup Revolution Sminkebørster: Real Techniques Makeup Mekka Make Up Store Elf Hudpleie: Pixi The Ordinary Dear Klairs Paula's Choice Lush The body shop Tannkrem: Solidox - med fluor Lush - uten fluor My White Secret (Lyko). Hår: Lush Bynoor Bjorn Axen Inecto (hårserum og lignende, finnes masse på Normal) Negllakk: Ciate W7 Selvbruning: Bondi Sands James Read Rengjøring: Billigmerkene på butikker, som First Price og Rema 1000 sine egne merker og lignende. Kjøper også bind i den varianten, og snytepapir. Kleenex tester på dyr dessverre. Har en app som viser sminkemerker som ikke er testet på dyr. Finnes det tilsvarende for andre produkter? Anonymkode: b9250...680
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå