Gjest hjalmarlover Skrevet 22. mai 2005 #1 Skrevet 22. mai 2005 Hvilke er dine favoritter og hvorfor? Jeg ELSKER: The Body Shop E-vitamin lepomade fordi den gir myyyyke lepper og har solfaktor!Og nokså billig... YSL Tinted Lip Balm fordi den sitter LENGE på og gir fuktige og myke lepper. Fin og ganske nøytral farge til dagtid- og den smitter ikke av ved kyssing!! Denne har også solfaktor! Selv om den er dyr er den holdbar fordi den sitter lenge på! Liker også Chanel lipgloss fordi den gir fin farge og sitter lenge,men har gått helt over til YSL nå. Lurer også på om noen har noen tips til hvilke lipglosser som ikke begynner å lukte vondt etter en stund...Har ofte merket at etter en stund begynner en del lipglosser(ofte de billige) å lukte vondt... Noen tips til noen som IKKE blir illeluktende? Kan love dere YSLen holder hva den lover! :-)
Gjest Gjesta Skrevet 22. mai 2005 #2 Skrevet 22. mai 2005 YSL-glossen lukter stygt helt fra begynnelsen. Syrnet vin.... Av lipbalm liker jeg Everon fra Weleda. Ingen over, ingen ved siden. Favorittglossen er den fargede lipbalmen fra Clarins, fordi den ikke er klissete. Ellers liker jeg glossene fra MAC, Shiseido og Chanel.
Gjest hjalmarlover Skrevet 22. mai 2005 #3 Skrevet 22. mai 2005 YSL-glossen lukter stygt helt fra begynnelsen. Syrnet vin.... Syns ikke min YSL lukter nesten noen ting i det hele tatt,jeg!
Gjest gjest1 Skrevet 22. mai 2005 #4 Skrevet 22. mai 2005 Dior Addict ultra gloss er veldig bra. Fin glans, sitter godt og klisser lite. Er veldig glad i fargene på Guerlain sine glosser, men hater pensel-aplikatoren. Everon fra Weleda er også min favoritt!
Arkana Skrevet 22. mai 2005 #5 Skrevet 22. mai 2005 Favorittgloss er Dior Addict. Favoritt lipbalm er Blistex Spa Effects Lip Balm. Gir supermyke lepper og lukter/smaker herlig.
Sienna Skrevet 22. mai 2005 #6 Skrevet 22. mai 2005 YSL-glossen lukter stygt helt fra begynnelsen. Syrnet vin.... Av lipbalm liker jeg Everon fra Weleda. Ingen over, ingen ved siden. Favorittglossen er den fargede lipbalmen fra Clarins, fordi den ikke er klissete. Ellers liker jeg glossene fra MAC, Shiseido og Chanel. Skriver under på både Weleda-leppepomaden og lipbalmen fra Clarins.
Gjest Gjest Skrevet 23. mai 2005 #7 Skrevet 23. mai 2005 Bruker bare lipgloss jeg. Favoritten er Juicy Tube
Gjest siri piri Skrevet 23. mai 2005 #8 Skrevet 23. mai 2005 Gloss: Dior addict ultragloss og Clinique sine Lip balm: Clarins sin tinted lip balm (på grensen til gloss da)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå