Gå til innhold

Tidlig ultralyd i Bergen. Erfaringer på hvor det er best å sjekke om alt er bra?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker spesielt på et sted hvor de er flink til å se om alt er bra med barnet. Så mye som man kan sjekke på en vanlig privat UL 😊 

Anonymkode: 82d32...7e4

Skrevet

Jeg vil tro i uke 12-14, før det er jo barnet veldig lite.

Anonymkode: 613e9...3cc

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg vil tro i uke 12-14, før det er jo barnet veldig lite.

Samme som hun over. Tenkte du på en klinikk som utfører ul? Det aner jeg ikke.. Leste feil, beklager!

Skrevet

Klinikk Hausken.

Anonymkode: dc5ef...1ae

Skrevet

Jeg har vært to ganger på Volvat Lagunen og var veldig fornøyd begge ganger. Anne Wollan første gang og Skulstad (?) gang to. Wollan var mye «varmere» og det var en fantastisk opplevelse. Skulstad litt mer praktisk; men akkurat det vi trengte denne gangen. 

Anonymkode: c953b...b19

• Liker 2
Skrevet

Jan Helge Mortensen på nordnes helt klart.

Anonymkode: b88e5...8f3

• Liker 1
Skrevet

Takk for svar dere! Ja, jeg mener et sted dere har god erfaring med 😊 

Anonymkode: 82d32...7e4

Skrevet

Bare hold deg unna hun Tepstad på Ultralydpraksis. Hun er helt på jordet.

Anonymkode: 88b4c...f86

• Liker 1
Skrevet

Jeg har vært to ganger hos Marsha på Ultralydklinikken på Landås. God erfaring med henne. Fikk henne anbefalt av venninner som også har vært der. 

Anonymkode: 93417...0a2

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare hold deg unna hun Tepstad på Ultralydpraksis. Hun er helt på jordet.

Anonymkode: 88b4c...f86

ENIG!

Hun er virkelig helt koko. Og har ingen peiling på hvordan man kommuniserer med folk. Jeg var der i mitt forrige svangerskap som endte i MA, jeg begynte å blø litt i uke 11, så jeg ville ta UL for å vite helt sikkert hvordan det gikk.

Opplevde henne som svært usympatisk og merkelig. Virket veldig uprofesjonell og ikke særlig dyktig i jobben sin. Helt skrullete!

Anonymkode: c4270...216

Gjest Jeeeeeeea
Skrevet

Jeg skal til Ultralydjordmoren i neste uke. Har ikke vært der tidligere så har ikke noe erfaring å dele. Men jeg ser at hun har fått mange gode tilbakemeldinger på Facebooksiden. Hun er også rimeligere i pris enn andre jeg vurderte. Betaler 990 kr for tul i uke 12.

Skrevet

Anbefaler også Anne Lone Wollen på Volvat Laguneparken. Fantastisk behagelig dame for meg som ikke er så fan av GU, og hun var veldig nøye og tok seg god tid til å undersøke både foster, eggstokker, livmor osv. 

Anonymkode: 5743e...af3

• Liker 3
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Anbefaler også Anne Lone Wollen på Volvat Laguneparken. Fantastisk behagelig dame for meg som ikke er så fan av GU, og hun var veldig nøye og tok seg god tid til å undersøke både foster, eggstokker, livmor osv. 

Anonymkode: 5743e...af3

Støtter denne, vært hos henne tre ganger (en gang første svangerskap og to ganger i andre), flott og dyktig dame😁 anbefaler henne til alle jeg snakker med.

Anonymkode: c3e1c...703

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...