Gå til innhold

Kvinne som tar kontrollen, noen som kan forklare?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har spurt henne selv også, men hun ler/flørter det bort.

Lå med en dame på 30 år her om dagen. Etter flørting tok hun initiativ med å ta meg med inn på et rom og sette seg oppå meg på senga. Når jeg etterhvert tok tak i henne for å rulle henne over på rygg sa hun noe som "jeg vil være øverst første gang". Så lot henne styre hele ligget. Så gjentok det seg hele natten og dagen etter. Hun tar initiativ med å sette seg oppå meg og avviser alt jeg gjør for å ta kontrollen, sier flørtende ting som "senere", "vær tålmodig". Hun er helt nydelig å ha sex med og på den ene siden elsker jeg at hun tar kontroll på den måten og ordner orgasmene våre selv. På den andre siden skriker kroppen min etter å ta kontrollen selv og virkelig ta henne og være den som får henne til å komme.

Tenker at det kan handle om at hun har erfaring med overgrep og i så måte at det kan være lurt av meg å bare vente med å prøve å ta kontroll til hun er klar? Samtidig virker det som at hun liker mine små forsøk, som en slags flørt/spill. Hva tenker dere at dette er?

Anonymkode: 70b08...ac0

Videoannonse
Annonse
Gjest no-no-noir
Skrevet (endret)

Det kan være at hun har erfaring med overgrep som du sier, men siden hun gjør dette på en flørtende måte tenker jeg at det også kan være noe hun gjør for å holde litt tilbake, bygge opp ekstra begjær hos deg og ikke la deg få alt på én gang. Har gjort liknende selv og det blir så bra når man først hengir seg helt. Men kun henne som kan vite. Så lenge hun ikke reagerer negativt på dine små forsøk på å ta over initiativet så tenker jeg at du kan fortsette med det. Bare vær obs på at det kan være grenser du ikke bør krysse, så ikke gjør noe mer enn du allerede har gjort. Ikke bruk muskelkraft og velt henne rundt, liksom.

Endret av no-no-noir
Gjest Mysticgirl
Skrevet

Overgrep trenger det da ikke å være. Jeg liker også å ta kontrollen og styre , så dette handler vel om hennes seksuelle preferanser

Skrevet

Jeg tenker at hun kanskje er av den dominante typen i senga, og derfor liker å ta kontroll. 

Trenger apsolutt ikke ha noe med overgrep å gjøre i det hele tatt. 
Og jeg lurer på hvorfor det var det første du gikk til, bare fordi en kvinne vil ha kontrollen? 

Anonymkode: b4e22...ac2

• Liker 1
Skrevet

Så du får sex av ei du syns er nydelig, og heller enn å bare nyte så sitter du å klager på kg.. forstå den som kan.. 

Anonymkode: 9e694...234

• Liker 2
Skrevet

TS her. Føler meg misforstått/tolket i verste mening. Så føler for å presisere litt. Jeg klager overhodet ikke! Hun er noe av det råeste jeg har opplevd! Det er bare det at jeg får følelsen av at det er en spesiell grunn til at hun vil ha meg ganske passiv. På én måte virker hun flørtende om det, på en annen måte virker hun litt tilbakeholden og engstelig for at jeg skal ta kontrollen. Lurer egentlig bare på om jeg bør tolke dette som en grunn til å trå ekstra varsomt. Det første svaret var egentlig veldig fornuftig i så måte, tar til meg det.

• Liker 3
Skrevet

Ser nå at det bare var 1,5 innlegg som feiltolket meg. Takk for svar til dere andre også. Ja, håper det bare er hennes preferanser, men da hadde hun vel sagt det når jeg spør? Får som sagt følelsen av at det ligger en spesiell grunn bak. 

• Liker 1
Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser nå at det bare var 1,5 innlegg som feiltolket meg. Takk for svar til dere andre også. Ja, håper det bare er hennes preferanser, men da hadde hun vel sagt det når jeg spør? Får som sagt følelsen av at det ligger en spesiell grunn bak. 

Da har du 2 valg. Enten slutte å ha sex med henne til du får svar.

Eller, fortsette å ha sex, og godta at det er sånn hun vil ha det. Og at det kanskje kommer en bedre grunn etterhvert... kanskje, om det finnes en grunn. 

Anonymkode: b4e22...ac2

Skrevet

Menn, verden over, er på jakt etter sånne damer.

Og du lurer på hvorfor hun er sånn?

Vel, spør deg selv om din sosiale status eller din trygghet på deg selv som mann.

Den er ikke særskilt høy, er den vel?

Anonymkode: c64f8...6ea

Skrevet

Begge deler er relativt høyt jo, hvordan tenker du at det er relevant?

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Begge deler er relativt høyt jo, hvordan tenker du at det er relevant?

Det er ofte en sammenheng mellom selvbilde og hva man foretrekker seksuelt. 

Det er en grunn til at du ønsker å «være den som får henne til å komme».

Langt fra alle menn har det ønsket der. 

Skrevet

Hadde en kvinne frivillig ridd til orgasme hver gang, hadde jeg holdt kjeft til evig tid.

Anonymkode: 0a01c...384

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hadde en kvinne frivillig ridd til orgasme hver gang, hadde jeg holdt kjeft til evig tid.

Anonymkode: 0a01c...384

😄

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ofte en sammenheng mellom selvbilde og hva man foretrekker seksuelt. 

Det er en grunn til at du ønsker å «være den som får henne til å komme».

Langt fra alle menn har det ønsket der. 

Sånn sett. Jeg ønsker ikke å være passiv hver gang, til det er jeg for glad i variasjon og setter for mye pris på å ha kontrollen. Det betyr ikke at jeg ikke setter pris på å være passiv også. Uansett så var ikke denne tråden ment som klaging. Se mitt andre innlegg.

Gjest Warrior
Skrevet

Hva så om hun tar kontroll? Det beste er jo at andre tar kontroll og du bare ligger å nyter😍Ja digg å ta kontroll også men gi det litt tid. 

Skrevet

Er fint å bytte på å dominere litt, hadde ei som fikk lett orgasme av å ri. Hun ville helst ri nesten hver gang...etterpå fikk jeg velge 🙂 Luksus med kvinner som kommer raskt.

I misjonær elsker jeg at kvinnen bruker hendene sine, på rumpa!! 🙂 

Anonymkode: bcdb2...a0e

Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sånn sett. Jeg ønsker ikke å være passiv hver gang, til det er jeg for glad i variasjon og setter for mye pris på å ha kontrollen. Det betyr ikke at jeg ikke setter pris på å være passiv også. Uansett så var ikke denne tråden ment som klaging. Se mitt andre innlegg.

Jeg har lest alle dine innlegg. Jeg bare forstår ikke at man må ha en årsak for å ikke være kompatibel med deg i senga. Er det ikke heller bare å finne deg en som er kompatibel enn å bruke tid på å pønske på hvorfor hun ikke er det?

Det ligner litt på alle damene her inne som bruker dager og uker og år på å fundere på ‘hvorfor lyver han, hvorfor ser han på andre damer, hvordan skal jeg få han til å slutte, hvordan kan jeg endre han’...i stedet for at de tar kontrollen på ordentlig, og kaster fyren på huet og ræva ut. 

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

TS her. Føler meg misforstått/tolket i verste mening. Så føler for å presisere litt. Jeg klager overhodet ikke! Hun er noe av det råeste jeg har opplevd! Det er bare det at jeg får følelsen av at det er en spesiell grunn til at hun vil ha meg ganske passiv. På én måte virker hun flørtende om det, på en annen måte virker hun litt tilbakeholden og engstelig for at jeg skal ta kontrollen. Lurer egentlig bare på om jeg bør tolke dette som en grunn til å trå ekstra varsomt. Det første svaret var egentlig veldig fornuftig i så måte, tar til meg det.

Synes du virker både reflektert og oppmerksom, TS. Er ikke mange menn som evner å fange opp at kvinnen har opplevd overgrep og ihvertfall ikke dersom måten hennes å takle sex på for ettertiden er å selv ta kontrollen i situasjonen. Du sier selv det er ting du reagerer på og tenker det kan være lurt å trå varsomt. Folk har ulike reaksjonsmønstre etter overgrep og du gjør nok lurt i å følge magefølelsen og se an jenta. Bare ikke pushe på at hun må fortelle og blottlegge seg før hun eventuelt er klar for å dele. Hvis hun føler hun mestrer dette ved å ha kontroll så la henne fortsette å ha kontrollen. Du finner tidsnok ut om det ligger noe bak eller ikke. Har hun opplevd misbruk vil du nok sårbarheten skinne igjennom på sikt uten at hun nødvendigvis trenger å sette ord på det. Dersom hun er en dominant type tenker jeg det vil bli mere tydelig og du kan legge andre spekulasjoner vekk.

Anonymkode: 90a62...6d0

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tips : spør henne!! Hun er den eneste som har svaret.

Anonymkode: 5ddc8...c25

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...