Medisinsk bruker Skrevet 14. oktober 2019 #1 Skrevet 14. oktober 2019 Dette er en næringskjede som har kommet for å bli i et land som Norge. Så stor skade har moraltyranniet gjort på landets befolkning.
DominantHr Skrevet 15. oktober 2019 #2 Skrevet 15. oktober 2019 Jeg regner med at det er markedet for brukte dametruser du tenker på. Her er det nok enorme mørketall. Skal jeg komme med et anslag, vil det nok bli i området NOK 15 - 20 milliarder.
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2019 #3 Skrevet 15. oktober 2019 Jeg tror tallene over bare er hypotetiske. Så store tall forutsetter at alle trusene nådde ut til markedet. Det skjer aldri, menn ville gått helt bananas! Anonymkode: 15b7b...b1f
Sykkelkopp Skrevet 15. oktober 2019 #4 Skrevet 15. oktober 2019 (endret) 39 minutter siden, DominantHr skrev: Jeg regner med at det er markedet for brukte dametruser du tenker på. Her er det nok enorme mørketall. Skal jeg komme med et anslag, vil det nok bli i området NOK 15 - 20 milliarder. 20000000000/2500000 = 8000kr. I gjennomsnitt pr mann i norge. Hvis vi antar at en av ti menn kjøper brukte truser vil det si 80 000kr per person som kjøper truser Men et mer realistisk anslag er at en av hundre menn kjøper truser(Neida er nok langt færre som faktisk kjøper, men regner for gøy). Så da har vi 800 000kr per nordmann som kjøpe truser. Ja høres ca riktig ut. Nei jeg vil anslå mer et sted mellom 5-20 millioner kr. Endret 15. oktober 2019 av Sykkelkopp
isw Skrevet 15. oktober 2019 #5 Skrevet 15. oktober 2019 Jeg skjønner ikke hvorfor det er et marked for dette. Hvis poenget er å ha noe som har vært i nærheten av underlivet til en jente, kan dere jo bare kose med et offentlig toalettsete? 2
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2019 #6 Skrevet 15. oktober 2019 3 timer siden, isw skrev: Jeg skjønner ikke hvorfor det er et marked for dette. Hvis poenget er å ha noe som har vært i nærheten av underlivet til en jente, kan dere jo bare kose med et offentlig toalettsete? 😂😂 Helt enig. Nasty med skittne brukte truser🤮 Anonymkode: 8254f...161
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2019 #7 Skrevet 16. oktober 2019 12 timer siden, isw skrev: Jeg skjønner ikke hvorfor det er et marked for dette. Hvis poenget er å ha noe som har vært i nærheten av underlivet til en jente, kan dere jo bare kose med et offentlig toalettsete? Kan knapt sammenlignes, med mindre hun selger sin private doring. Men det blir usexy ved personlig overlevering. Ikke enkelt å administrere en privat samling heller, da kan du få praktiske problemer. Truser er mer intime, direkte kontakt er det som tilfører den høye verdien. Anonymkode: 15b7b...b1f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå