Gå til innhold

Hvor stort er trusemarkedet i Norge? Hvor stort er isfjellet som stiger opp av havet.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er en næringskjede som har kommet for å bli i et land som Norge. Så stor skade har moraltyranniet gjort på landets befolkning. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg regner med at det er markedet for brukte dametruser du tenker på.

Her er det nok enorme mørketall.

Skal jeg komme med et anslag, vil det nok bli i området NOK 15 - 20 milliarder.

Skrevet

Jeg tror tallene over bare er hypotetiske. Så store tall forutsetter at alle trusene nådde ut til markedet. Det skjer aldri, menn ville gått helt bananas!

Anonymkode: 15b7b...b1f

Skrevet (endret)
39 minutter siden, DominantHr skrev:

Jeg regner med at det er markedet for brukte dametruser du tenker på.

Her er det nok enorme mørketall.

Skal jeg komme med et anslag, vil det nok bli i området NOK 15 - 20 milliarder.

20000000000/2500000 = 8000kr. I gjennomsnitt pr mann i norge.

Hvis vi antar at en av ti menn kjøper brukte truser vil det si 80 000kr per person som kjøper truser

Men et mer realistisk anslag er at en av hundre menn kjøper truser(Neida er nok langt færre som faktisk kjøper, men regner for gøy). Så da har vi 800 000kr per nordmann som kjøpe truser. 

Ja høres ca riktig ut.

Nei jeg vil anslå mer et sted mellom 5-20 millioner kr.

Endret av Sykkelkopp
Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor det er et marked for dette.

Hvis poenget er å ha noe som har vært i nærheten av underlivet til en jente, kan dere jo bare kose med et offentlig toalettsete? 

• Liker 2
Skrevet
3 timer siden, isw skrev:

Hvis poenget er å ha noe som har vært i nærheten av underlivet til en jente, kan dere jo bare kose med et offentlig toalettsete? 

😂😂 Helt enig. Nasty med skittne brukte truser🤮

Anonymkode: 8254f...161

Skrevet
12 timer siden, isw skrev:

Kan knapt sammenlignes, med mindre hun selger sin private doring. Men det blir usexy ved personlig overlevering. Ikke enkelt å administrere en privat samling heller, da kan du få praktiske problemer. Truser er mer intime, direkte kontakt er det som tilfører den høye verdien.

Anonymkode: 15b7b...b1f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...