Gå til innhold

Hva tenker dere om en mor som drar på fest når baby er to uker??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ikke noe moralpoliti eller mammapoliti jeg, men jeg synes det er helt utrolig at en nybakt mamma drar fra barnet sitt for å feste når barnet er så lite. 

En ting er kroppen til mor, men det viktigste er jo nærheten til barnet sitt. En annen ting er at det er innmari rart at mor ønsker å dra fra barnet sitt!! 

Anonymkode: d9aa9...8cc

• Liker 13
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde stusset

• Liker 11
Gjest theTitanic
Skrevet

Jeg syntes hun er en dårlig mor, men det er ikke mitt anliggende så hadde kanskje ikke sagt noe.

Skrevet

Det høres sykt ut. To uker - hun er jo ennå i barsel 😯 Jeg ville ikke legge fra meg baby for å gå på do en gang så tidlig, fikk vondt i magen om andre enn far skulle holde 😅

Jeg hadde ikke sagt noe da det ikke er mitt problem, men jeg tenker mitt ja. Og det er ikke positivt.

Anonymkode: b6653...7bf

• Liker 13
Skrevet

Jeg var på byn etter 6 uker. Det gikk helt fint.

Anonymkode: 0b349...e8c

• Liker 10
Skrevet

Hun stikker jo sikkert bare innom en kjapp tur, hva vet vel du om hvor lenge hun blir eller hva hun drikker?

Anonymkode: 07b61...b56

• Liker 15
Skrevet

Jeg tenker at hun sikkert trenger en fest. 

Anonymkode: 25b4b...c9c

• Liker 15
Skrevet

Jeg synes selv det er veldig egoistisk. Mine barn var som lim på meg, og jeg syntes det var så viktig og riktig og la de være det. En ting er å ta et glass vin kanskje, selv om jeg ikke ville gjort det heller.. Men å drikke seg dritings.. 

Dessuten har de enda et barn som er veldig lite, synes det er dårlig gjort ovenfor det barnet også. 

Anonymkode: d9aa9...8cc

• Liker 8
Skrevet

Det er ikke bra. Barnet trenger mor! 2 uker er ingeting. Stakkars barn

Anonymkode: 33122...1f9

• Liker 6
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var på byn etter 6 uker. Det gikk helt fint.

Anonymkode: 0b349...e8c

Under akkurat denne perioden er det ekstremt stor forskjell på to og seks uker... 

Anonymkode: b6653...7bf

• Liker 22
Skrevet

Jeg tenker hun er skikkelig heldig som er i form til det bare to uker etter fødsel.

Og at babyen overlever helt fint med en annen omsorgsperson i de timene. De har sikkert vært gode til å la far ta en aktiv del i barnets liv når han uansett har vært hjemme fra jobben i tiden etter fødsel.

Anonymkode: b5cc9...935

• Liker 31
Skrevet

Trist, samme om det er mor eller far.. Sier litt om hvor fokuset ligger. 

Anonymkode: e24c0...9ba

• Liker 16
Skrevet

Hadde nok tenkt mitt om hennes prioriteringer... og kanskje fulgt litt ekstra med i framtiden for å se om det er noe mer

Anonymkode: c41b7...5e9

• Liker 13
Skrevet

Jeg har ikke barn selv men skjønner allikevel ikke at hun i det hele tatt hadde lyst til å tilbringe kvelden vekk fra sin splitter nye baby. 

Anonymkode: 2907b...f02

• Liker 6
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg tenker: Heldige nybakte mamma som ikke ligger i en pøl av barseltårer og melkesprut og ønsker hele morsrollen langt avgårde!

... eller når jeg tenker meg om: kanskje hun nettopp gjør det. Kanskje dette er veien ut av fødselsdepresjonen for henne.

Det som er riktig for deg er ikke riktig for alle! Slutt å dømme andre mødre!!

Anonymkode: fb751...d2e

Gjør jeg som jeg vil med! 

Anonymkode: 83aef...f74

• Liker 5
Skrevet

Ingenting. Regner med voksne folk vet hva de driver med. Hvis far er like til stede som mor de første ukene så er en far like god som en mor en kveld. Og etter fars 14 dager ved fødsel de fleste fåer, er det kun da mor kunne unne seg en tur ut.

Det at far forsvinner etter 14 dager for å jobbe igjen, er lissom helt greit for visse mødre, me  at mor skulle ta en tur på byen når far har perm pga fødsel er jo helt grusomt.

Anonymkode: 3443c...b2c

• Liker 20
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg tenker: Heldige nybakte mamma som ikke ligger i en pøl av barseltårer og melkesprut og ønsker hele morsrollen langt avgårde!

... eller når jeg tenker meg om: kanskje hun nettopp gjør det. Kanskje dette er veien ut av fødselsdepresjonen for henne.

Det som er riktig for deg er ikke riktig for alle! Slutt å dømme andre mødre!!

Anonymkode: fb751...d2e

Eller inn i! 

Anonymkode: 83aef...f74

• Liker 4
Skrevet

Jeg feiret 20 års dagen min 4 uker etter fødsel, ammet ikke da. Hadde muligens ikke gjort det samme nå 20 år etter, men ingen tok skade av det. 

Anonymkode: dca92...f78

• Liker 7
Skrevet

Tenker hun er direkte slem mot ungen sin. 

Anonymkode: 1b6eb...57b

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...