AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2019 #1 Skrevet 14. oktober 2019 Som mann føler jeg det. Mange voksne menn som leser, men ikke unge menn. Anonymkode: 41683...d24
Gjest Sirkelen Skrevet 17. oktober 2019 #2 Skrevet 17. oktober 2019 Enig med deg i det. Synd det er slik, for ingenting kan virkelig erstatte en god bok eller en god fortelling. Hilsen lesende, ung mann.
Rumle Skrevet 18. oktober 2019 #3 Skrevet 18. oktober 2019 Jeg har noen venner som leser litt, men vi diskuterer egentlig ikke så mye. Ellers leser jeg ganske mye om bøker på nett, spesielt på goodreads og også diverse anmeldelser (og spesielt kommentarfelt under anmeldelser, hvor man ofte finner mange bra anbefalinger). Er ikke så aktiv selv med å dele egne meninger, kunne kanskje blitt litt bedre på det. En lesesirkel på nett hadde ikke vært så dumt 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2019 #4 Skrevet 18. oktober 2019 Mine venner leser ikke noe særlig. Jeg er medlem av Goodreads og jeg følger forfattere jeg liker på Facebook. Gail Carriger som skrev The Parasol Protectorate har Facebook side for fansen skriver og hun deltar, hun har også Facebook love av og til. Det er ganske greit å finne grupper som leser det samme som deg selv hvor man kan diskutere. Anonymkode: 2d1df...f1e
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2019 #5 Skrevet 18. oktober 2019 Kan ikke svare for jeg har ingen venner. Men leser mye selv da. Anonymkode: 519ec...10c 1
youcancallmejune Skrevet 18. oktober 2019 #6 Skrevet 18. oktober 2019 Både jeg og mine venner leser mye, og vi diskuterer bøker og mye annet. Jeg diskuterer sjelden på Facebook. Må passe munnen min på grunn av jobben. Det skal ikke mye til av friske meninger før det blir tatt opp i plenum.
Rumle Skrevet 18. oktober 2019 #7 Skrevet 18. oktober 2019 16 minutter siden, youcancallmejune skrev: Både jeg og mine venner leser mye, og vi diskuterer bøker og mye annet. Jeg diskuterer sjelden på Facebook. Må passe munnen min på grunn av jobben. Det skal ikke mye til av friske meninger før det blir tatt opp i plenum. Nå ble jeg nysgjerrig på hva du jobber med
Rumle Skrevet 18. oktober 2019 #8 Skrevet 18. oktober 2019 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan ikke svare for jeg har ingen venner. Men leser mye selv da. Anonymkode: 519ec...10c Hvor finner du bøker du får lyst til å lese?
youcancallmejune Skrevet 18. oktober 2019 #9 Skrevet 18. oktober 2019 11 minutter siden, Rumle skrev: Nå ble jeg nysgjerrig på hva du jobber med Det har jeg ikke lyst til å fortelle her, men vi bør holde vår sti ren og helst ha så politisk korrekte meninger som mulig når vi ytrer oss under fullt navn. Godt det finnes steder som KG hvor man kan mene hva man vil under anonymt nick 2
Rumle Skrevet 18. oktober 2019 #10 Skrevet 18. oktober 2019 Akkurat nå, youcancallmejune skrev: Det har jeg ikke lyst til å fortelle her, men vi bør holde vår sti ren og helst ha så politisk korrekte meninger som mulig når vi ytrer oss under fullt navn. Godt det finnes steder som KG hvor man kan mene hva man vil under anonymt nick Enig i det
Katten.2.0 Skrevet 18. oktober 2019 #11 Skrevet 18. oktober 2019 Både jeg og mine venner leser mye. Kommer dog an på ens definisjon på unge menn.
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2019 #12 Skrevet 21. oktober 2019 Man kan sikkert si mye om Jordan Peterson, men min sønn har begynt å lese bøker etter anbefalinger fra Peterson. Håper på flere mannlige forbilder som anbefaler det å lese bøker. Mange av bøkene han anbefalte og som sønnen min fikk meg til å låne på biblioteket er litterære klassikere. Nå er det ikke viktig for meg om sønnen leser klassikere eller ikke, men det tyder i hvert fall på at Peterson ikke bare anbefalte bøker han selv fikk betalt for å anbefale. Anonymkode: f908c...719 1
Thomasine Skrevet 27. oktober 2019 #13 Skrevet 27. oktober 2019 Å møte på menn som aldri leser er turnoff. Liker men som leser... 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2019 #14 Skrevet 27. oktober 2019 De nærmeste vennene mine leser mye, akkurat som meg. Det er likevel ikke så mye diskusjon rundt bøker, men vi anbefaler jo gode bøker til hverandre og forteller litt om hvorfor vi synes akkurat den boken er bra Anonymkode: 0b45a...511
Gjest Familytree Skrevet 27. oktober 2019 #15 Skrevet 27. oktober 2019 (endret) Jeg er 21 år og jeg leser mye..Jeg har ikke venner men i dag lånte jeg ut en bok til en jente fra arbeidet mitt🤷♂️ Endret 27. oktober 2019 av Familytree
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2019 #16 Skrevet 27. oktober 2019 5 timer siden, Thomasine skrev: Å møte på menn som aldri leser er turnoff. Liker men som leser... Mannen min har pløyd gjennom store mengder faglitteratur i forbindelse med utdannelsen, utover det tror jeg knapt han har lest en bok. Jeg tror likevel alle som møter ham synes han er en interessant person. Han liker bedre å se på tv han, ser mye dokumentar, biografi, nyheter på norske kanaler + BBC, og natur og vitenskap. (Jeg er rimelig sikker på at han er både mer kunnskapsrik og flinkere til å snakke med folk enn meg som er en lesehest ) Anonymkode: 0b45a...511
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2019 #17 Skrevet 27. oktober 2019 Jeg leser mye bøker, men det gjør ikke mine venner eller familie. Så det er ingen jeg kan diskutere det med. Har og noen ganger prøvd å få venner/familie til å lese noen av mine favoritt bøker. Men selv om de sier ja, og låner boka av meg, så leser de den aldri. Har og mistet noen bøker på den måten. Anonymkode: 04842...3ca
SoWhat? Skrevet 27. oktober 2019 #18 Skrevet 27. oktober 2019 Mine to nærmeste venner leser bøker, og det hender så klart at vi snakker om det da vi har flere favorittforfattere felles. Syns ikke at det er turnoff med menn som ikke leser. De kan være like interessante om de ikke leser bøker liksom. Men de må ha litt innsikt i menneskenaturen. Det får vi som leser bøker mye gratis
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå