Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Er i pp1 nå, og jeg lurer på når/hvor ofte dere har sex? Og når det ikke har klaffet, hva tror dere skyldes det?

j19

Anonymkode: 44b77...080

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hei! Er i pp1 nå, og jeg lurer på når/hvor ofte dere har sex? Og når det ikke har klaffet, hva tror dere skyldes det?

j19

Har sex annenhver dag, utenom når jeg får positiv eggløsningstest. Har da sex hver dag frem til FertilityFriend har konstantert EL :)

Vanskelig å svare på hva som skyldes at det ikke klaffet, sjansen for å bli gravid selv om man treffer EL er vel bare på rundt 25% (mener jeg å hugse).

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

j19

Bruk prevensjon, ikke få barn når du er kun 19år! 🤯

Anonymkode: ed453...fd0

• Liker 4
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Bruk prevensjon, ikke få barn når du er kun 19år! 🤯

TS her. Men unnskyld meg? Det gjør vel jeg som jeg ønsker selv?

Jeg har en såpass stor familie med mange søsken og tantebarn, at jeg vet hva jeg går til.

• Liker 10
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS her. Men unnskyld meg? Det gjør vel jeg som jeg ønsker selv?

Jeg har en såpass stor familie med mange søsken og tantebarn, at jeg vet hva jeg går til.

Du mener vel, du vet at de vil være barnevakt og støte deg økonomisk. 

Seriøst, det er ingen som får barn lenger i en alder av nitten år. Det er faktisk ganske Harry.

Bli tørr bak øra, får deg en utdannelse, lev livet i mange år, gjør mange dumme ting som du slipper å gjøre når du blir eldre og forlatt av typen. For er det er ingenting som er mer patetisk som å se førtiåringer på byen som tror de har draget, og som raver rundt. 

Anonymkode: e240b...1fc

• Liker 6
Skrevet

Du mener vel, du vet at de vil være barnevakt og støte deg økonomisk. 

Seriøst, det er ingen som får barn lenger i en alder av nitten år. Det er faktisk ganske Harry.

Bli tørr bak øra, får deg en utdannelse, lev livet i mange år, gjør mange dumme ting som du slipper å gjøre når du blir eldre og forlatt av typen. For er det er ingenting som er mer patetisk som å se førtiåringer på byen som tror de har draget, og som raver rundt. 

Det er virkelig trist, å se hvor dømmende voksne mennesker er altså. Virkelig. Utdanningen min vet du ingenting om, du vet ingenting om utgangspunktet mitt i det hele tatt. Og her sitter du likevel å rakker den på at det er «Harry» å få barn i ung alder, og drar virkelig alle 19’åringer under samme kam?

• Liker 3
Gjest Warrior
Skrevet

19 år er litt veldig ungt å få barn da. Du ødelegger jo dine beste år med det. Du får aldri ungdomstiden tilbake. Nå du skal leve livet.

For å svare på spørsmålet ditt. Ha sex hver dag vel? Gjerne flere ganger for dagen. Det som er best uansett om du skal lage barn eller ikke.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er virkelig trist, å se hvor dømmende voksne mennesker er altså. Virkelig. Utdanningen min vet du ingenting om, du vet ingenting om utgangspunktet mitt i det hele tatt. Og her sitter du likevel å rakker den på at det er «Harry» å få barn i ung alder, og drar virkelig alle 19’åringer under samme kam?

Du er ikke den første som tror du er så voksen for alderen, mange unge som mener de er voksne i ung alder. Men det er du ikke. Du er veslevoksen, ikke noe mer. 

Sånn er det med den saken, lev livet, gjør mange feil, flørt, prøv ut mange forskjellige typer kjærester, få deg en utdannelse, få deg en jobb, få deg et sted å bo... Finn deg en ordentlig kjæreste - og så kan du prøve å få deg barn. 

Slutt å tro at du er voksen for alderen, det er ingen som er voksen i en alder av nitten. Samme hvor mange ganger du sier det så vil du aldri bli voksen i en alder av nitten år. Aldri. 

• Liker 5
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er ikke den første som tror du er så voksen for alderen, mange unge som mener de er voksne i ung alder. Men det er du ikke. Du er veslevoksen, ikke noe mer. 

Sånn er det med den saken, lev livet, gjør mange feil, flørt, prøv ut mange forskjellige typer kjærester, få deg en utdannelse, få deg en jobb, få deg et sted å bo... Finn deg en ordentlig kjæreste - og så kan du prøve å få deg barn. 

Slutt å tro at du er voksen for alderen, det er ingen som er voksen i en alder av nitten. Samme hvor mange ganger du sier det så vil du aldri bli voksen i en alder av nitten år. Aldri. 

Omg

La folk få gjøre sine egne feil. Du vet ingenting om denne 19 åringen. 

Anonymkode: d721b...170

• Liker 1
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker said:

Omg

La folk få gjøre sine egne feil. Du vet ingenting om denne 19 åringen. 

Anonymkode: d721b...170

Man gjør ikke feil på et barns bekostning.

hva mener kjæresten din om dette Ts? Ser ikke for meg at en ca 19-20 åring gutt ønsker å bli far og gi fra seg friheten så tidlig.

det er noe annet å beholde barnet for å ta ansvar når uhellet er først ute, men å planlegge et barn som tenåringer er jo helt idiotisk 

• Liker 1
Skrevet

Syns det er helt utrolig at man kan skrive noe slikt uten å i det hele tatt kjenne ts? Skam dere!! Hva er det som gjør dere så mye mer voksne da? Nada! Dere oppfører dere skikkelig barnslig som slenger med leppa anonymt på nettet 😅 SKIKKELIG VOKSENT!! 

Ts, jeg svarte deg i den andre tråden som er helt lik 😊 

• Liker 4
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Man gjør ikke feil på et barns bekostning.

hva mener kjæresten din om dette Ts? Ser ikke for meg at en ca 19-20 åring gutt ønsker å bli far og gi fra seg friheten så tidlig.

det er noe annet å beholde barnet for å ta ansvar når uhellet er først ute, men å planlegge et barn som tenåringer er jo helt idiotisk 

Jeg er TS, og min samboer er 26, eier hus, fast jobb, har to utdanninger og er en ganske seriøst og ordentlig type. Så at du bare regner med at dette her blir en trashy greie fordi at JEG er 19, det synes jeg er skikkelig uhyggelig av deg! Samboeren min hadde aldri blitt med meg hvis jeg var noe av det dere sier til meg!! Jeg kjenner såpass mange, at jeg vet hva det vil si å være voksen og ikke, i en alder av 19 år! Jeg er ihvertfall voksen nok til å ikke være så idiotisk på nettet som dere er! Håper dere har det veldig bra med dere selv, og for all del at unga deres ikke ender opp som dere!

• Liker 7
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er TS, og min samboer er 26, eier hus, fast jobb, har to utdanninger og er en ganske seriøst og ordentlig type. Så at du bare regner med at dette her blir en trashy greie fordi at JEG er 19, det synes jeg er skikkelig uhyggelig av deg! Samboeren min hadde aldri blitt med meg hvis jeg var noe av det dere sier til meg!! Jeg kjenner såpass mange, at jeg vet hva det vil si å være voksen og ikke, i en alder av 19 år! Jeg er ihvertfall voksen nok til å ikke være så idiotisk på nettet som dere er! Håper dere har det veldig bra med dere selv, og for all del at unga deres ikke ender opp som dere!

This 👆🏼 
ts, ignorer bedreviterne som dukker opp her. De tror de selvfølgelig veit best siden de selv snart er ferdige med å leve livet. Om familie er din drøm så skal ingen komme å fortelle deg at det er feil! 

Anonymkode: e6466...3f5

• Liker 6
Skrevet

Hva er det som egentlig forteller om man er voksen eller ikke? Man kan være 19 år og ha like mye livserfaring som en på 29. Man kan være like voksen, til og med mer voksen enn en som er eldre. Det er ingen her som vet nok om ts til å fortelle henne at hun ikke er voksen nok, hun kan være mer voksen enn en på 40 år for alt vi vet. Det de "voksne" over her ikke tenker over, er at det er ikke alltid alder som forteller om man er voksen eller ikke. Jeg regner med at siden hun prøver å bli gravid, så føler hun seg både klar og moden nok til å få barn. Og hvem er det som egentlig vet hva de går til første gang de venter barn? Ingen! Man vet ikke hva man går til, for man det vikke hvordan det er å ha et barn før man faktisk har ett. Det gjelder selv om man er 16, 19 eller 29. Man må prøve seg frem og finne ut av hva som fungerer for ditt barn og deg. Man sier jo at første barnet er "prøvekaninen" og det er sant. Nettopp fordi man må prøve seg fram selv! Unge mødre er like flotte som alle andre mødre.

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dere kan umulig ha en langt og stabilt forhold bak dere. Å ha to utdanninger i en alder av 26 er heller ikke imponerende, sier jo seg selv at det ikke er høyere utdanning da. Han eier hus, hva med deg? Skal du leie med en baby hvis det blir slutt? Hvorfor har dere det så travelt? Hvorfor ikke nyte hverandre og bli ordentlig kjent i noen år, før dere drar et barn inn i det?

Anonymkode: 23911...37b

• Liker 2
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dere kan umulig ha en langt og stabilt forhold bak dere. Å ha to utdanninger i en alder av 26 er heller ikke imponerende, sier jo seg selv at det ikke er høyere utdanning da. Han eier hus, hva med deg? Skal du leie med en baby hvis det blir slutt? Hvorfor har dere det så travelt? Hvorfor ikke nyte hverandre og bli ordentlig kjent i noen år, før dere drar et barn inn i det?

Kan du fortelle meg hva som gjør at du er så negativ? Og hva gjør at du føler du har rett til å snakke sånn til ts? 

Skrevet
32 minutter siden, hotfudge skrev:

Kan du fortelle meg hva som gjør at du er så negativ? Og hva gjør at du føler du har rett til å snakke sånn til ts? 

Det er ikke deg jeg snakker til. Greit at ts nesten er et barn, men hun klarer nok å svare selv.

Skrevet

Det er ikke deg jeg snakker til. Greit at ts nesten er et barn, men hun klarer nok å svare selv.

Nei, det er ikke meg du snakker til, men du er så kvalm mot henne at jeg får vondt i sjela av oppførselen din. Håper ikke du har barn! 

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, hotfudge skrev:

Nei, det er ikke meg du snakker til, men du er så kvalm mot henne at jeg får vondt i sjela av oppførselen din. Håper ikke du har barn! 

Hvor i mitt innlegg er jeg kvalm mot henne? Jeg spør hvorfor de har det travelt, er også lurt å tenke over bosituasjonen hvis kun den ene eier. 

Neida, jeg har ikke barn ennå, er gravid 😉

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor i mitt innlegg er jeg kvalm mot henne? Jeg spør hvorfor de har det travelt, er også lurt å tenke over bosituasjonen hvis kun den ene eier. 

Neida, jeg har ikke barn ennå, er gravid 😉

Ta å les om igjen hva du skriver til henne da. Håper for guds skyld at du er 30 år, har 3 utdanninger, har fast jobb, eier hus og er gift. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...