Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Er i pp1 nå, og jeg lurer på når/hvor ofte dere har sex? Og når det ikke har klaffet, hva tror dere skyldes det?

j19

Anonymkode: 515fa...79d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du tar eggløsningstester holder det å ha sex dagen du får positiv eggløsningstest og dagen etterpå. Hvis ikke så anbefaler jeg hver 2-3 dag gjennom syklusen din 😊 Spørs så klart hvor mye dere vil legge i det, det fungerer helt fint å ha sex når dere har lyst også, det er så klart enklest for da blir det ikke noe mas rundt prøvingen. Det er også typ. 25% sjanse (hvis jeg ikke husker feil) for å bli gravid hver syklus hvis du treffer eggløsning. Lykke til 😊 

• Liker 1
Skrevet

Håper det ikke klaffer nå, du er altfor ung.

Anonymkode: b52ba...ccf

• Liker 1
Skrevet
12 timer siden, hotfudge skrev:

Hvis du tar eggløsningstester holder det å ha sex dagen du får positiv eggløsningstest og dagen etterpå. Hvis ikke så anbefaler jeg hver 2-3 dag gjennom syklusen din 😊 Spørs så klart hvor mye dere vil legge i det, det fungerer helt fint å ha sex når dere har lyst også, det er så klart enklest for da blir det ikke noe mas rundt prøvingen. Det er også typ. 25% sjanse (hvis jeg ikke husker feil) for å bli gravid hver syklus hvis du treffer eggløsning. Lykke til 😊 

Tusen takk for et ordentlig svar!:)

Anonymkode: 515fa...79d

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Håper det ikke klaffer nå, du er altfor ung.

Anonymkode: b52ba...ccf

Håper ikke du har barn.

Anonymkode: 44761...c80

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...