Gå til innhold

Bruker du handikap-toalettet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

...eller har du en sperre mot å gjøre det?

Jeg bruker det hvis det er kø på de vanlige toalettene, ikke ellers. 

Anonymkode: 93b17...adb

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ja, dersom det er ledig og andre toaletter er opptatt. 

Endret av Berentsens
  • Liker 9
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Ja, vist jeg må veldig på do og de andre er opptatt.

Skrevet

Ja. Jeg har ibs og må jeg på do, så er det så akutt at det går i buksen om jeg ikke kommer kjapt til toalett. Bruker derfor handikaptoalettet med god samvittighet

Anonymkode: 22c54...d14

• Liker 5
Skrevet

Dersom jeg har med barnevogn så gjør jeg det slik at jeg får plass til både vogn og meg selv inn på toalettet. 

Anonymkode: 914e0...363

• Liker 4
Skrevet

Bare hvis jeg må drite for da kan jeg sitte i fred og bruke god tid.

Anonymkode: 2593d...b37

• Liker 1
Skrevet

Ja. Og jeg har unnskyldningene klare hvis noen skulle arrestere meg: jeg har nettopp spontanabortert. Jeg har blærekatarr og går på antibiotika. Jeg har utlagt tarm og må bytte pose!

Anonymkode: a78d9...641

• Liker 5
Skrevet

Om det ikke er noen rundt der som har bruk for det, så ja da bruker jeg det. Det er tross alt tilrettelagt for HC, ikke kun for HC... Ikke noe lapp du må ha for å bruke det som med parkeringsplasser...

Anonymkode: f8e63...351

• Liker 18
Skrevet

Ja. Handicaptoaletter er tilpasset handicappede, men ikke reservert kun for dem.

Anonymkode: 9baba...992

• Liker 22
Skrevet

Ja. 

Anonymkode: 634ff...b9c

Skrevet

Ytterst sjeldent. Sist var på Gardermoen fordi jeg da fikk plass til kofferten inn på toalettrommet.

Anonymkode: 498bd...11d

Skrevet

Ja, det er så vanskelig å få presset rullestolen inn de bittesmå båsene på de vanlige toalettene. 

Anonymkode: 9c607...737

• Liker 10
Skrevet (endret)

Ja,😊

Endret av Tvillingsjel
  • Liker 3
Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Jeg har ibs og må jeg på do, så er det så akutt at det går i buksen om jeg ikke kommer kjapt til toalett. Bruker derfor handikaptoalettet med god samvittighet

Anonymkode: 22c54...d14

Akkurat samme her. Dessuten smeller det ganske høyt i skåla når jeg først setter i gang, og da er det utrolig flaut å sitte på vanlig do og vite at folk hører hver eneste fjert. På handicapdoen får jeg det ut i fred og ro.

Anonymkode: 12e3e...6bd

• Liker 3
Skrevet

Jepp, hvis det er kø på vanlig toalett. 

• Liker 2
Skrevet

Bruker HC-toalett uansett om andre er ledig. Liker å ha god plass og ha et sted å henge veske, ta av meg kåpe osv. 

Anonymkode: abaab...26a

• Liker 3
Skrevet

Jepp. Det er der det pleier å være stellebord. 

Anonymkode: fc0b1...325

Skrevet

Jepp, klarer ikke bæsje mens andre hører på. Og har en unnskyldning klar til folk som evt spør. 

Anonymkode: 2d55c...9a8

• Liker 2
Skrevet

Ja, innimellom. Jeg har IBS og synes det er litt småflaut å sitte på de doene der det ikke er noe privatliv fordi det innimellom er mye lyder når jeg går på do. Handicaptoalett er jo ikke bare for de med synlige sykdommer, så. 

Anonymkode: 4c1a0...224

Skrevet

Nei

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...