Gå til innhold

Jeg er forferdelig redd for forstørra hår

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg har hårfobi. Eller, nei, jeg er ikke redd for vanlig hår, men når jeg ser på hår gjennom et mikroskop, eller ser bilder av forstørra hår, får jeg rett og slett panikk. Jeg blir engstelig, jeg blir skjelven, jeg blir grøssen, jeg blir kvalm, jeg blir bleik, og får nesten lyst til å bare besvime! Forstørret hår synes jeg er noe av det ekleste, mest creepye, mest ubehagelige jeg veit om, det er skummelt, det er vondt, det er ekkelt, det er fælt, det er ubehagelig, det er kvalmt og det er ufyselig! Jeg veit ikke hvorfor det er sånn, men bare tanken på forstørra hår får meg nesten til å grine, det er så skummelt og ekkelt! Jeg blir svimmel og redd, og får vondt i magen. Digre, hårete edderkopper og slanger er for meg som søte hundevalper og marsvin i forhold til forstørra hår. Ja, så ille er det, rett og slett! Og det plager meg. Kan noen komme med noen beroligende og hjelpende ord som gjør at jeg ikke blir så fryktelig engstelig for forstørra hår?

Anonymkode: d85ec...df0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er jo ikke ofte man kommer over forstørret hår da, så er vel ikke så veldig farlig?

Anonymkode: 19067...7a3

• Liker 7
Skrevet

Men du trenger vel ikke å se på slike bilder eller putte hår under mikroskopet? Så lenge ikke du er lege eller forsker som driver med slikt så er vel dette rimelig lett å unngå? 

• Liker 3
Skrevet

Har du andre psykiske lidelser? (Personlighetsforstyrrelse eller dissosiativ lidelse/traumelidelse f.eks?) 

Anonymkode: e0056...7f6

Skrevet

Eh. Tror aldri jeg har sett et forstørra hår, så fobien din må da være til å leve med.

Anonymkode: 6666f...229

• Liker 3
Skrevet

Hvordan kan dette være et problem 😅 har aldri sett et forstørra hår i mitt liv, og hvis jeg vil unngå å se det så kan jeg la være å putte et hår under en lupe eller mikroskop 😀👍🏼

Anonymkode: 7d95c...ee8

• Liker 1
Skrevet

BØØØ!!!

istockphoto-497686626-612x612.jpg

Anonymkode: 26e9a...22d

• Liker 5
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

BØØØ!!!

Vart'u skræmt no? 😈

Skrevet

Sist jeg så ett forstørret hår, var vel på ungdomsskolen. Så jeg ser virkelig ikke problemet med det. Om du ikke sitter med ett mikroskop daglig og sjekker alle hårene som du kommer over da.

Anonymkode: 6c96a...182

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Vart'u skræmt no? 😈

AAAARRRRGGGGHHHHH, F*** YOU!!! 😡 S-s-sett det bildet inn i en spoiler, fort! Vær så snill! Jeg orker ikke å se på det! 😨🤢😭

Ts

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Hei. Jeg har hårfobi. Eller, nei, jeg er ikke redd for vanlig hår, men når jeg ser på hår gjennom et mikroskop, eller ser bilder av forstørra hår, får jeg rett og slett panikk. Jeg blir engstelig, jeg blir skjelven, jeg blir grøssen, jeg blir kvalm, jeg blir bleik, og får nesten lyst til å bare besvime! Forstørret hår synes jeg er noe av det ekleste, mest creepye, mest ubehagelige jeg veit om, det er skummelt, det er vondt, det er ekkelt, det er fælt, det er ubehagelig, det er kvalmt og det er ufyselig! Jeg veit ikke hvorfor det er sånn, men bare tanken på forstørra hår får meg nesten til å grine, det er så skummelt og ekkelt! Jeg blir svimmel og redd, og får vondt i magen. Digre, hårete edderkopper og slanger er for meg som søte hundevalper og marsvin i forhold til forstørra hår. Ja, så ille er det, rett og slett! Og det plager meg. Kan noen komme med noen beroligende og hjelpende ord som gjør at jeg ikke blir så fryktelig engstelig for forstørra hår?

Du tester oss nå, ikke sant? 

Anonymkode: 3e8e8...628

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du tester oss nå, ikke sant? 

Anonymkode: 3e8e8...628

Nei, jeg gjør ikke det! Seriøst, jeg er helt ærlig!

Ts

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

AAAARRRRGGGGHHHHH, F*** YOU!!! 😡 S-s-sett det bildet inn i en spoiler, fort! Vær så snill! Jeg orker ikke å se på det! 😨🤢😭

Ts

Stakkars,da er du redd , når du stammer skriftlig🙈

*trøsteklem*

Anonymkode: 9a4e6...e44

Skrevet

Kjære vene! Hvor ofte trenger du å se forstørret hår? Det her jeg vel sett på gymnaset i mikroskop, på slutten av 80- tallet....

• Liker 1
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker said:

BØØØ!!!

Har du et elektronmikroskop hjemme......?

Anonymkode: c2cd3...de6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...