AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2019 #1 Skrevet 14. oktober 2019 Jeg velger å sette denne tråden her ettersom jeg er redd det undernevnte kan gå utover et mulig fremtidig karriereveg. Jeg hører stadig at jeg framstår usikker, til tross for at jeg er flink i det jeg gjør og har potensial. Mennesker rundt tror de kan utnytte meg, og at jeg er en snill og flink nikkedukke. Folk tuller med meg ettersom de tror jeg er naiv, mens andre er redd for å såre meg. For øyeblikket jobber jeg før jeg til neste år skal starte å studere, og jeg prøver nå derfor å finne ut av livet mitt, og jeg er i utgangspunktet ganske stresset og fortvilet over meg selv. Innerst inne er jeg et menneske som liker å se helheten, reflektere og har mange egne meninger. Dette kommer ikke fram. Hvordan fremstå mindre usikker? Anonymkode: 0a07a...20d
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2019 #2 Skrevet 14. oktober 2019 Bli eldre. Etterhvert begynner du å drite i hvordan du fremstår. Anonymkode: cf11e...8ed
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2019 #3 Skrevet 14. oktober 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bli eldre. Etterhvert begynner du å drite i hvordan du fremstår. Anonymkode: cf11e...8ed Hvor gammel da? Jeg er 40 og fortsatt usikker.. Anonymkode: 1b6fd...2fd
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2019 #4 Skrevet 14. oktober 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor gammel da? Jeg er 40 og fortsatt usikker.. Så gammel at du ikke bryr deg om hva andre mennesker mener om din fremtreden lenger. Tallet er naturligvis individuelt. Anonymkode: cf11e...8ed
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2019 #5 Skrevet 15. oktober 2019 Jeg kan fremstå som usikker jeg også. Og jeg er nok noe usikker i visse situasjoner. For min del hjelper det å være godt forberedt. På jobb er det lettere enn i fritida noen ganger da. Men, bruke litt tid på å tenke over hva som er viktig for meg og hva jeg står for. Være flinkere til å si nei, og ikke alltid ha behovet for å forklare hvorfor eller unnskylde meg. Da kan jeg fort bli usikker. Jeg har nok et behov for å ha kontroll. Vite hva som skal skje. Kan bli stresset om planer blir endret. Da blir jeg også usikker. Jeg har jobbet mye med det, med meg selv. Ta ting mer på sparket, og stole på at valget mitt er riktig. Om det ble litt feil, så lærte jeg hvert fall av det. Anonymkode: 1672a...374
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå