Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser etter ledige timer hos diverse frisører via ledigtime.no. 

Jeg har fast over flere år tatt en keratinbehandling for å rette håret. Dette er jo nokså dyrt. Blir det billigere om jeg velger en lærling som frisør? :) De er jo ikke ferdig utdannet? Men tipper de er veldig nøye og spør om hjelp om det er noe de er usikre på? Erfaringer? Tenker bare å stusse håret i tillegg, så tenker at det ikke er så mye som "kan gå galt". Om det i tillegg koster mindre er jo det bare bra! :)

Anonymkode: 7f922...865

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pleier å være billigere hos lærling ja

Anonymkode: c9f23...c7b

Skrevet

Ja, det er billigere med en lærling, og de er minst like flinke. Det tar gjerne litt lenger tid, men så er de nøye.

Anonymkode: 7ae3b...b9d

Skrevet (endret)

Det kommer litt an på hvilken frisør salong man skal til. 

Jeg var frisørlærling i en privat salong og der betalte de under 400kr for en hårklipp av en lærling.
Mens på Adam og Eva så tok de kanskje 500-600kr eller noe sånt. Det er litt forskjellig fra salong til salong. 

Endret av Hannsi
Skrevet

Det er billigere, og resultatet har alltid blitt bra hos meg. Men det tar alltid veldig lang tid, og det er ikke alltid at jeg orker å sitte der i halvannen time (har langt, tjukt hår)

Anonymkode: 9d9d1...88d

Skrevet

Tid er penger. Jeg har ikke lyst å bruke såååå lang tid, velger heller en annen om jeg ikke har lyst å sitte i evigheter. Så drikker jeg te, må på do, huff, det er ikke OK alltid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...