AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2019 #1 Skrevet 14. oktober 2019 Fyren går ned på meg HVER dag (få unntak). Gir seg ikke før jeg kommer. Og så deilig samleie etterpå. I går avsluttet jeg et forspill fordi jeg ikke var i humør enda (han hadde nettop komt hjem fra jobb og jeg trengte å prate mer). Han ble helt utmattet, og jeg spurte hva som var galt. Han sa han føler seg dritt når han ikke får tifredsstille meg seksuelt. Han tenker på det når han har lange dager på jobb, og stresser over at jeg er hjemme og miserabel eller noe. Så jeg påpekte at han får meg til å komme hver dag, og at jeg gikk fra å onanere hver dag til å ikke ta på meg selv lenger fordi jeg har ikke det behovet siden han tilfredsstiller. Han smilte bare, men tok det liksom ikke til seg. Etter et par timer har vi sex som beskrevet øverst, det faller helt naturlig og er magisk som vanlig. Og så er han seg selv igjen, kvikk og våken i øynene. Jeg kjenner meg helt bortskjemt, han er virkelig generøs. Men noe med den kommentaren plager meg. Noen menn som kjenner seg igjen? Er dette usikkerhet, sexavhenighet, mindreverdighetskompleks, eller hva? Anonymkode: b9230...254
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2019 #2 Skrevet 14. oktober 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fyren går ned på meg HVER dag (få unntak). Gir seg ikke før jeg kommer. Og så deilig samleie etterpå. I går avsluttet jeg et forspill fordi jeg ikke var i humør enda (han hadde nettop komt hjem fra jobb og jeg trengte å prate mer). Han ble helt utmattet, og jeg spurte hva som var galt. Han sa han føler seg dritt når han ikke får tifredsstille meg seksuelt. Han tenker på det når han har lange dager på jobb, og stresser over at jeg er hjemme og miserabel eller noe. Så jeg påpekte at han får meg til å komme hver dag, og at jeg gikk fra å onanere hver dag til å ikke ta på meg selv lenger fordi jeg har ikke det behovet siden han tilfredsstiller. Han smilte bare, men tok det liksom ikke til seg. Etter et par timer har vi sex som beskrevet øverst, det faller helt naturlig og er magisk som vanlig. Og så er han seg selv igjen, kvikk og våken i øynene. Jeg kjenner meg helt bortskjemt, han er virkelig generøs. Men noe med den kommentaren plager meg. Noen menn som kjenner seg igjen? Er dette usikkerhet, sexavhenighet, mindreverdighetskompleks, eller hva? Anonymkode: b9230...254 Jeg er også mann å sliter med å finne roen før dama har fått minst 1 eller helst 3 orgasmer😂 Tror en del menn er sånn at de elsker å tilfredastille dama. Kommer også hjem med "godteri" pose titt og ofte med sexleketøy. Hun har vel snart skapet fullt av dildoer og vibratorer og div andre sexleketøy.😅 Anonymkode: 74ebc...02b 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2019 #3 Skrevet 14. oktober 2019 Jeg hadde blitt gal! Jeg vil ikke ha orgasme hver dag! 😮 Blir han da i dårlig humør, om jeg er syk en uke? Eller om jeg har mensen, og ikke orker tanken på sex? Netiakk. Anonymkode: 6cc7c...82f 7
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2019 #4 Skrevet 14. oktober 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg er også mann å sliter med å finne roen før dama har fått minst 1 eller helst 3 orgasmer😂 Tror en del menn er sånn at de elsker å tilfredastille dama. Kommer også hjem med "godteri" pose titt og ofte med sexleketøy. Hun har vel snart skapet fullt av dildoer og vibratorer og div andre sexleketøy.😅 Anonymkode: 74ebc...02b Er du ikke redd dama skal gå lei? Kjent sak at hvis man får "alt man ønsker" hele tiden kan man fort bli bortskjemt og gå lei. Anonymkode: ef0a4...8bf 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2019 #5 Skrevet 14. oktober 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er også mann å sliter med å finne roen før dama har fått minst 1 eller helst 3 orgasmer😂 Tror en del menn er sånn at de elsker å tilfredastille dama. Kommer også hjem med "godteri" pose titt og ofte med sexleketøy. Hun har vel snart skapet fullt av dildoer og vibratorer og div andre sexleketøy.😅 Anonymkode: 74ebc...02b Du høres ut som en flott kjæreste❤ når du sier du sliter med å finne roen, mener du at du stresser? Anonymkode: b9230...254
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2019 #6 Skrevet 14. oktober 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde blitt gal! Jeg vil ikke ha orgasme hver dag! 😮 Blir han da i dårlig humør, om jeg er syk en uke? Eller om jeg har mensen, og ikke orker tanken på sex? Netiakk. Anonymkode: 6cc7c...82f Jeg elsker å få det hver dag😅 vi puler selv om jeg er syk eller har mensen, men gjerne ikke hver dag. Anonymkode: b9230...254
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2019 #7 Skrevet 14. oktober 2019 Det hadde jeg ikke orket Anonymkode: fb0fa...6b2 2
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2019 #8 Skrevet 14. oktober 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det hadde jeg ikke orket Anonymkode: fb0fa...6b2 Det er ingen som spør om noen hadde orket det?? Forstår virkelig ikke vitsen med slike kommentarer. Anonymkode: b9230...254
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2019 #9 Skrevet 14. oktober 2019 Høres usunt og underdanig ut. Får han egentlig glede av dette eller er det bare at han føler han ikke har gjort jobben sin om du ikke har blitt tilfredsstilt? Kan tenkes han har en sub fetisj da Anonymkode: 0d0dc...582 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2019 #10 Skrevet 14. oktober 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er du ikke redd dama skal gå lei? Kjent sak at hvis man får "alt man ønsker" hele tiden kan man fort bli bortskjemt og gå lei. Anonymkode: ef0a4...8bf Nei ikke enn så lenge. Hun viĺ gjerne ha sex hver dag så for meg blir jeg bare glad og oppstemt om jeg får gi henne masse nytelse. Elsker å se henne ha det deilig.😊 Anonymkode: 74ebc...02b
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2019 #11 Skrevet 14. oktober 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du høres ut som en flott kjæreste❤ når du sier du sliter med å finne roen, mener du at du stresser? Anonymkode: b9230...254 Takk. Prøver iallefall å gjøre henne så fornøyd som mulig.😍 Stresser ikke så mye, men mere det at jeg lengter etter å tilfredsstille gudinnen min.😅 Anonymkode: 74ebc...02b
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2019 #12 Skrevet 14. oktober 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Høres usunt og underdanig ut. Får han egentlig glede av dette eller er det bare at han føler han ikke har gjort jobben sin om du ikke har blitt tilfredsstilt? Kan tenkes han har en sub fetisj da Anonymkode: 0d0dc...582 Han er dominant i sexlivet vårt, og det roser jeg han for ofte. Han tar kontroll, bestemmer hvilken stilling og holder meg godt fast. Men kan være at "hans jobb" å være sånn stammer fra noe underdanig som er på innsiden. Ikke at jeg har så god peiling på sånne ting. Anonymkode: b9230...254
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2019 #13 Skrevet 14. oktober 2019 Så utrolig slitsom det kommer til å bli i lengden. Har han/dere ikke andre ting i livet dere brenner for, tenker på og som gjør dere glade eller nedstemt? Er det at du ikke har kommet enda som er fokuset hans når det er om krig og elendighet på TV, når favorittlaget spiller fotballkamp eller når det skjer spennende ting på jobben? Anonymkode: f8f35...e91 2
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2019 #14 Skrevet 14. oktober 2019 Det er vel litt som i forretningslivet. En fornøyd kunde er en kunde som kommer igjen og anbefaler deg til sine venner. En misfornøyd kunde er en som ikke kommer igjen og advarer sine venner mot deg. Han er vel redd for at du blir misfornøyd og sprer det til dine venner og bekjente, sånn at han aldri får sex igjen med mindre han flytter til et annet land. Anonymkode: 13fe5...aea
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2019 #15 Skrevet 14. oktober 2019 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så utrolig slitsom det kommer til å bli i lengden. Har han/dere ikke andre ting i livet dere brenner for, tenker på og som gjør dere glade eller nedstemt? Er det at du ikke har kommet enda som er fokuset hans når det er om krig og elendighet på TV, når favorittlaget spiller fotballkamp eller når det skjer spennende ting på jobben? Anonymkode: f8f35...e91 Jo vi har mange ting. Sexen varer omtrent en halvtime. Finner på mye rart utenom. Anonymkode: b9230...254
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2019 #16 Skrevet 14. oktober 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er vel litt som i forretningslivet. En fornøyd kunde er en kunde som kommer igjen og anbefaler deg til sine venner. En misfornøyd kunde er en som ikke kommer igjen og advarer sine venner mot deg. Han er vel redd for at du blir misfornøyd og sprer det til dine venner og bekjente, sånn at han aldri får sex igjen med mindre han flytter til et annet land. Anonymkode: 13fe5...aea Hahah! Anonymkode: b9230...254
Gjest Warrior Skrevet 14. oktober 2019 #17 Skrevet 14. oktober 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde blitt gal! Jeg vil ikke ha orgasme hver dag! 😮 Blir han da i dårlig humør, om jeg er syk en uke? Eller om jeg har mensen, og ikke orker tanken på sex? Netiakk. Anonymkode: 6cc7c...82f Serriøst? Dagen blir jo ikke den samme uten!
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2019 #18 Skrevet 14. oktober 2019 Akkurat nå, Kvelertak skrev: Serriøst? Dagen blir jo ikke den samme uten! Seriøst. Dagen kan bli helt fantastisk uten orgasme. Det opplegget til OP, hadde vært alt for slitsomt. Jeg vil ikke være eneste grunnen til at om kjæresten min har en god dag eller ikke. Anonymkode: 6cc7c...82f 3
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2019 #19 Skrevet 14. oktober 2019 Hun fikk orgasme hver dag etter at jeg kjøpte en vaskemaskin med 1600 omdreininger per minutt under sentrifugering. Hun elsker nå å vaske klær. Tørketrommelen er ikke like populær. Dryhumping er vist ikke helt det samme. Så her i huset er det blitt populært å skvise ut de siste dråpene. Anonymkode: 2e8fc...0fe
kisskissbangbang Skrevet 15. oktober 2019 #20 Skrevet 15. oktober 2019 Jeg tenker at dette er en av de mennene som blir sutrete og furtne og masete dersom du ikke vil ha sex en dag. Det er sinnssykt slitsomt, og tidenes turn off. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå