Gå til innhold

Er du på kvinneguiden hver dag?

Hvor ofte er du innom KG?  

1. 1. Hvor ofte er du innom KG?

• Hver dag!
      12
    • Flere ganger daglig :)
      32
    • Flere ganger i uka
      7
    • Mindre enn 1 gang i uka.
      0
    • Annet :)
      0

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Flere ganger daglig... :oops: Men den siste uka har jeg vært bortreist, så ble dessverre nødt til å ta meg en pause herfra. :ler:

Gjest Catwoman
Skrevet
det blir til at man føler en viss tilhørighet med forumet, og man føler i tillegg knyttet til en del folk

:Nikke:

Er her stort sett hver dag, gjerne flere ganger daglig.

Når jeg er hjemme har jeg stort set internet og KG åpen, og titter innom KG innimellom andre ting jeg gjør. Så sånn sett ser det sikert ofte ut som jeg sitter pal her mange timer i strekk :ler:

Skrevet

assa.... ikke spør så ekkelt da ninakanin!! :-?

:sjenert:

:ler:

Skrevet

Gjerne flere ganger daglig. ... ække flau en gang jeg :sjarmor:

Gjest Bellatrix
Skrevet

Diskuterer dere helsa mi på café? Ja, ja. Koselig at der bryr dere i hvert fall.

Selv er jeg her stort sett flere ganger daglig. Og kan gjerne diskutere folks helse og meninger på café. :wink:

Skrevet

Ja jeg er nok innom sånn stort sett hver dag, hvis jeg ikke er bortreist eller fryktelig opptatt. Er her mye noen dager, f.eks hvis det er stille på jobben/jeg er alene hjemme etc, men andre dager igjen som f.eks hvis det er fint vær i helgene etc er jeg ikke noe særlig her. Men det er sjelden en dag helt uten..

Skrevet
Jeg er også her flere ganger daglig. Er alltid pålogget' date= og titter innom KG nå og da utover dagen.

:Nikke:

Gjest Ninakanin
Skrevet
Diskuterer dere helsa mi på café? Ja, ja. Koselig at der bryr dere i hvert fall.

Selv er jeg her stort sett flere ganger daglig. Og kan gjerne diskutere folks helse og meninger på café.  :wink:

Hehe nei det er mer sånn "har du hørt hvordan det går med fighter?" "neeeeeei, men jeg tror hun er litt drit i armen" :)

:klem: vi "snakker" ikke, vennen!!!!

Godt å se tallene på avstemmingen, hehe, ser ut til at det ikke bare er meg som er her hele tiden :ler:

Gjest Bellatrix
Skrevet

Helt iorden at dere snakker om helsa mi. :wink:

Skrevet

:oops: Æh.... Nei, jeg er her ganske sjelden... :roll:

Skrevet

hihi... jada væren, du også?

Skrevet
Helt iorden at dere snakker om helsa mi.  :wink:

Vi må bare passe på at alle har det bra! Bryr oss om alle sammen vettu :)

Glemmer aldri den gangen jeg var med Ninakanin og det gikk en hund forbi, og Nina bare: Se!! En Portugisisk vannhund!!!

Og jeg: Nei?!?! En sånn som Lilleulv har?! TØFT! :ler:

Hva da, litt for mye KG? næh! :wink:

Gjest Ninakanin
Skrevet

:ler:

Jaaaa det var jo derfor jeg sa ifra så du skulle få se hva lilleulv har for slags hund... :sjenert:

Gjest Spacegirl
Skrevet

Jeg er her flere ganger daglig. Er faktisk det første jeg gjør om morgenen. Setter meg ved pc'en for å sjekke hvilken filmer/musikk jeg har fått lastet ned i løpet av natta, og sjekker e-post. Da er det som regel endel varslinger om tema med nye svar, så da blir jeg sittende her en god stund for jeg får somla meg i dusjen :oops:

Skrevet

Som oftes hver dag.

Skrevet

Flere ganger daglig her også...

:oops: Leser mest jeg da.

Er ikke så flink til å skrive!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...