Gå til innhold

Er du på kvinneguiden hver dag?

Hvor ofte er du innom KG?  

1. 1. Hvor ofte er du innom KG?

• Hver dag!
      12
    • Flere ganger daglig :)
      32
    • Flere ganger i uka
      7
    • Mindre enn 1 gang i uka.
      0
    • Annet :)
      0

Anbefalte innlegg

Gjest Ninakanin
Skrevet

Nå har jeg vært på dette fantastiske forumet en god stund, og har blitt glad i både diskusjonene og mange av menneskene bak.

Man kan på mange måter si at KG har blitt en del av meg, og det merkes spesielt godt når f.eks meg og Sniglå sitter på cafè og diskuterer alt ifra Lilleulvs samliv eller fighter sin helse, til å prate om noen som har irritert oss...

Er det andre her som føler seg knyttet til KG på en sånn måte at en liksom bare mååååå innom og se hva som skjer her en eller flere ganger til dagen?

Personlig er jeg her alt for ofte :ler: Men jeg er student og har sånn sett mye tid, så..

Men jeg er nok her hver eneste dag. Flere ganger daglig... Må jo sjekke hva som skjer!!

Hva med dere? Hva er KG for dere?

Gjest Purple
Skrevet

Er her hver dag jeg, gjerne flere ganger om dagen også. Er ikke så flink til å skrive innlegg selv, men er veldig flink til å lese.

Må få si det er mange morsomme og oppegående damer her inne! (Og menn, selvfølgelig :wink: )

Gjest Sukkerert
Skrevet

Flere ganger daglig. :-?

Skrevet

Er her hver dag jeg også, hvis det ikke er noe veeeeldig spesielt som skjer.

Sitter ved PC hele dagen på jobb og er på nett hjemme hele tiden i tillegg, så da bare MÅ jeg innom...

Sambo sier jeg er avhengig av KG og det er faktisk sant :)

Skrevet

Jeg er også her flere ganger daglig. Er alltid pålogget, og titter innom KG nå og da utover dagen.

Skrevet

Av og til kan det gå mange dagar mellom kvar gong eg er pålogga og andre gangar er eg innom 15 gangar på ein dag.

Tok derfor "Hver dag!" :)

Gjest Emera
Skrevet

Er nok innom flere ganger daglig, jeg!

Skrevet

Så ofte jeg kan. Flere ganger i uka. :-)

Gjest Ninakanin
Skrevet

Ja jeg lurte litt på det, om det skulle være et alternativ, samantha. Men jeg visste ikke helt hvordan jeg skulle formulere det.. :ler:

Skrevet
Ja jeg lurte litt på det' date=' om det skulle være et alternativ, samantha. Men jeg visste ikke helt hvordan jeg skulle formulere det.. :ler:[/quote']

Syns du hadde gode alternativ eg! :)

Skrevet

Jepp flere ganger for dagen!

(Med unntak av ferier og lignende, ikke alltid jeg har tilgang til internett da...)

Nå har jeg ikke hatt muligheten for å sjekke noe særlig på ei uke, føler meg helt utenfor jo... :sjenert:

Gjest Anonymous
Skrevet

Nei, det er heller sjelden.

Gjest Ninakanin
Skrevet
Nei' date=' det er heller sjelden.[/quote']

:ler:

Skrevet

Er her stort sett hele tiden, flere ganger daglig.

Det er ikke mange dagene i løpet av ett år som jeg ikke er innom...

Skrevet

stort sett innom hver dag.

Gjest abstinens
Skrevet

Man kan på mange måter si at KG har blitt en del av meg

:ler: SYKT!

Gjest Ninakanin
Skrevet

Hvorfor har vi ikke en smiley som sparker en annen smiley så den fyker weeeeee langt avgårde?

:klø:

Fikk litt behov for det nå! :ler:

Skrevet

Er innom flere ganger daglig, det blir til at man føler en viss tilhørighet med forumet, og man føler i tillegg knyttet til en del folk.

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest synseren
Skrevet

Stikker innom daglig, ja. Kjekk møteplass dette. :wink:

Gjest seroxata
Skrevet

litt skummelt, men om jeg ikke er innom hver dag, får jeg abstinenser!! og må sitte dobbelt opp neste dag! :o

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...