Gå til innhold

Hjelp!!! Han vil at jeg skal overraske han med et sexleketøy til han.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg nevnte til samboeren min i dag at jeg skulle bestille vibrator rens og noe småsnacks på nett hvorpå han spør om jeg tenker på leketøy til han eller meg selv. Jeg svarte i utgangspunktet til meg selv men spurte om det var noe han ønsket seg. Da smilte han og sa overrask meg, så nå sitter jeg her da 😬 Jeg er relativt god på å finne ting til meg selv, men jeg kjenner jo min kropp og hva jeg liker. Vi kan godt utforske litt men SM blir å dra det litt langt. Jeg vet han liker stimulering av ballene når han kommer men bortsett fra det er jeg helt blank. 

Er det noen her som kan komme med et forslag eller to?? Hjelp meg 🙏

Anonymkode: 36348...520

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Buttplug? Så ikke noe strap on altså?

Anonymkode: bab0f...1d6

Skrevet

Penisring med eller uten vibrasjon?

Anonymkode: 8a92a...666

Skrevet

Cockring med eller uten vibrering?:) Den er vel kanskje litt for begge da men:P Gå inn på kondomeriet sine sider og se på "til ham," kanskje du ser noe som om enn bare er morsomt å prøve, siden han ikke var spesifikk:)

Anonymkode: b84ad...4cb

Gjest Warrior
Skrevet

Penisring eller en vibrator, håndjern og gagball😍

Skrevet
1 minutt siden, Kvelertak said:

Penisring eller en vibrator, håndjern og gagball😍

"Lukk øynene kjære, jeg har en overraskelse til deg" 🎵

Anonymkode: 7253f...ef1

• Liker 1
Skrevet

fleshlight, så klart. :) 

Anonymkode: 3d15f...908

Skrevet

Kjøp bondagesett til seng, penisring og massasjeolje. Lenk han fast på rygg og let the edgeplay begin!

Anonymkode: a353d...d77

• Liker 3
Skrevet

Penis sleeve. Da får du i pose og sekk. Han blir stolt av å endelig kunne knulle deg skikkelig og du får mere nytelse.😅

Anonymkode: 183e9...ca2

• Liker 1
Skrevet

Hva med noe spiselig? Som han kan male kroppen din med og så slikke av😍 åååh nå dagdrømmer jeg om mannen min....

Anonymkode: 53955...d16

Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva med noe spiselig? Som han kan male kroppen din med og så slikke av😍 åååh nå dagdrømmer jeg om mannen min....

Anonymkode: 53955...d16

Snakker du av erfaring? Hva liker du best å bli smurt inn med?

Anonymkode: a353d...d77

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Penis sleeve. Da får du i pose og sekk. Han blir stolt av å endelig kunne knulle deg skikkelig og du får mere nytelse.😅

Fatboy Cocksleeve gjør hans penis 2X i volum, men ikke lang og ubehagelig. 

Anonymkode: faafa...68d

Skrevet

Buttplug! Lær deg analkos på han, kjøp analdusjen også. Han kommer til å elske at du fingrer og masserer anus mens du suger/runker samtidig.

Kjøp noe å binde med, silketørkle etc. Bind fast hendene mens du er sjefen....dere kan bytte på å være sjef. Dominere hverandre.  På hver sin dag såklart....

Anonymkode: 98fa0...037

Skrevet

Så mange kjedelige forslag dere kommer med. Et par dr. Martins sko med ståltupp til deg selv, litt tau og bind for øynene er alt som trengs. 

Så ber du han stå oppreist, bind for øynene hans, bind armene bak ryggen, så er det bare å begynne å sparke han i ballene. 

Menn fortjener ikke noe mer eller bedre enn det. 

Anonymkode: 893dd...f82

Skrevet

https://www.lovehoney.co.uk/product.cfm?p=22079

Jeg kjøpte en slik en til min samboer, bandt han fast med bind over øynene og prøvde den på han. Han syntest det var rart. 

MEN HVA BRUKER HAN NÅR HAN ER ALENE NÅ TROR DU? 😄 

Anonymkode: e8c44...3a6

Gjest Warrior
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så mange kjedelige forslag dere kommer med. Et par dr. Martins sko med ståltupp til deg selv, litt tau og bind for øynene er alt som trengs. 

Så ber du han stå oppreist, bind for øynene hans, bind armene bak ryggen, så er det bare å begynne å sparke han i ballene. 

Dust!

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

fleshlight, så klart. :) 

Anonymkode: 3d15f...908

Stemmer på dette. 

Var første leketøy jeg kjøpte til min mann, og veldig suksess. Blir veldig kåt av å bruke den på ham også. Blir en veldig annerledes handjob for å si det slik. :)

Anonymkode: ea20a...91f

Skrevet
På 14.10.2019 den 17.02, AnonymBruker skrev:

Skaff deg seriøs hjelp!🙄

Skrevet
På 14.10.2019 den 17.02, AnonymBruker skrev:

Haha, jeg tenkte også at de forslagene over er så kjedelig at det ikke er noen vits. 

Massasjeolje er edgeplay, liksom. På barneskolen, kanskje.

Men det du skriver er nok litt for spesielt interesserte...er du en mann selv?

Anonymkode: b80e8...963

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...