Gå til innhold

Er dette en julegave du kunne tenkt deg?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke om det kjøpes derifra nei, den plasten inneholder nok en mengde fæle stoffer og produktet ville ikke være lov å selge i Norge. 

Anonymkode: db9a7...875

• Liker 4
Skrevet

Jeg ville ikke likt den...

Anonymkode: 0af23...0c0

Skrevet

Buhu ugyldig link ☹️

Anonymkode: 103ef...736

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde ikke likt å åpne den der sammen med mormor nei........... Når jeg tenker meg om hadde jeg nok ikke satt stor pris på en sånn julepresang i det hele tatt.

• Liker 3
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke om det kjøpes derifra nei, den plasten inneholder nok en mengde fæle stoffer og produktet ville ikke være lov å selge i Norge. 

Ja, for i Norge har vi alltid full kontroll på alt :ironi:Så du ville kjøpt den dersom den kom fra hjelpemiddelsentralen?

Anonymkode: fb870...7de

Skrevet

Får ikke åpnet linken, kan noen kopiere den inn ordentlig?

Anonymkode: a9de3...d93

Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, for i Norge har vi alltid full kontroll på alt :ironi:Så du ville kjøpt den dersom den kom fra hjelpemiddelsentralen?

Anonymkode: fb870...7de

Norge har temmelig strenge regler i forhold til landet der denne er produsert. Kjøper du plast derifra har det en svært spesiell lukt. Det sier sitt 

• Liker 2
Skrevet

Endret og gjort link klikkbar. Elaine Marley, mod.

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Norge har temmelig strenge regler i forhold til landet der denne er produsert. Kjøper du plast derifra har det en svært spesiell lukt. Det sier sitt 

Er de vi kjøper i Norge produsert her, mener du? Dessuten, har du erfaring med sexleketøy kjøpt på Aliexpress? 

Anonymkode: c3bc2...787

Skrevet

Ikke denne kvinnen i hvert fall. Hvis jeg skulle hatt noe sånt ville jeg ønsket at det hadde bedre kvalitet, rett og slett. Og så åpner jeg julegaver med familien, så jeg ville ikke satt pris på en sånn julegave uansett. 

Angående kvalitet; nei, sexleketøy kjøpt i Norge er vel sjelden produsert her. Dog er det strengere krav til produkter som selges her, i tillegg til at billig elektrisk sexleketøy oftest har elendig kvalitet og bråker noe helt vanvittig. 

Anonymkode: ec3a6...23b

• Liker 1
Skrevet

Søppel. Bla opp mer penger og kjøp kvalitet.

Anonymkode: 332b6...7ec

Gjest Krampus
Skrevet

Aldri. Jeg putter ikke noe oppi vagina som ikke er kjøpt hos godkjent norsk forhandler. 

Skrevet

Nei vet du hva.. og hvem skulle liksom gitt meg den?

Anonymkode: 8a8c2...ac9

Skrevet
9 timer siden, batcat skrev:

Aldri. Jeg putter ikke noe oppi vagina som ikke er kjøpt hos godkjent norsk forhandler. 

Godkjent av hvem? Tror du Norske staten tester dildoer? 

Gjest Krampus
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Godkjent av hvem? Tror du Norske staten tester dildoer? 

Når de går ut og advarer mot å kjøpe ting som drikkeflasker, bokser, og barneleker direktekjøpt fra Kina p.ga.manglende regulering av skadelige materialer, som er ulovlige å selge innen EU, tror du virkelig det er greit å putte ting laget av de samme materialene i vagina?? Du er helt ute og kjøre mann, helt ute og kjøre. 

Skrevet

Har en slik og den er, for å si det forsiktig, voldsom!

Anonymkode: dc5e7...2c2

Skrevet

Nei, jeg kunne ikke tenkt meg den haugen med skrot under juletreet.

Skrevet

Kunne tenkt meg den type leketøy, hadde blitt glad for å få det. Men ville hatt noe som tåler litt og den du linken til er jeg ikke sikker på.om tåler stort......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...