AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2019 #1 Skrevet 14. oktober 2019 Hadde natt til Søndag etter en del vin , sex med en gutt i klassen, på sofaen i hybelen jeg deler med en barndomsvenninne. Midt under akten kom hun hjem og overrasket oss. Vi kjenner hverandre alle 3 så synes ikke det var spesielt flaut, snarer tvert imot så tente det meg noe enormt at hun satte seg ned bare få cm fra oss og begynte å snakke å tulle med oss under akten. Jeg har aldri vært så kåt i hele mitt liv....var så spesielt at hun så på og orgasmen var enorm. Lurer på hvorfor det var så himmelsk fordi hu så på, er det kanskje en fetish?? I såfall hva kan den kalles ?? Noen som vet ?? Anonymkode: 2c5b7...21e 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2019 #2 Skrevet 14. oktober 2019 fin fantasi, var det godt å runke? Anonymkode: 23595...851 7
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2019 #3 Skrevet 14. oktober 2019 Elsker enorme orgasmer når venninner ser på. Får så enorme orgasmer av å runke til det. Anonymkode: 9ba75...864
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2019 #4 Skrevet 14. oktober 2019 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Elsker enorme orgasmer når venninner ser på. Får så enorme orgasmer av å runke til det. Anonymkode: 9ba75...864 Enig, De aller beste!! Anonymkode: 1bff3...da6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå