Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! 
Det har seg sånn at vi har fått en lærling der jeg jobber ( er vikar innenfor helse), jeg fikk en melding isted at jeg ikke kunne jobbe i kveld fordi denne lærlingen er satt opp samtidig som meg, men det jeg egentlig lurer på er: Det skal vel ikke gå utover meg at henne bare er lærling der? 

Anonymkode: 0d566...fe8

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du 100% stilling skal du uansett ha lønn enten du jobber eller som her må bli hjemme.

Bare skriv full arbeidsdag så får du betalt 👍

• Liker 2
Skrevet

Har du fast stillingsprosent? Hva står i kontrakten din? Om du bare er ringevikar uten fast stillingsprosent, og du ikke allerede hadde fått vakten, tror jeg ikke du har så mye å hente. 

Sjekk kontrakten din og forhør deg hos sjefen hva du kan forvente fremover. Har du utdanning eller er du ufaglært? 

Anonymkode: d1de2...223

• Liker 1
Skrevet

Jeg er kun ringevikar, men det er 3 stykker som har sykemeldt seg nå, så da er jeg prioritert når det gjelder vakter. 
Jeg ble spurt før helga om jeg kunne ta kveldsvakten i dag som jeg takket ja til. 
Har heller ingen utdanning enda ( går på skole, men det er kun én dag i uken - så har masse tid til å jobbe) 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har du fast stillingsprosent? Hva står i kontrakten din? Om du bare er ringevikar uten fast stillingsprosent, og du ikke allerede hadde fått vakten, tror jeg ikke du har så mye å hente. 

Sjekk kontrakten din og forhør deg hos sjefen hva du kan forvente fremover. Har du utdanning eller er du ufaglært? 

Anonymkode: d1de2...223

Anonymkode: 0d566...fe8

Skrevet

Da sier du fra at du møter du opp uansett. De kan ikke bare ta fra deg en vakt du er tilbudt og takket ja til, du og den som tilbød vakten har en avtale.

Anonymkode: 53f67...47d

• Liker 4
Skrevet

de kan ikke ta fra deg en vakt du er blitt tildelt. da skal du i tilfelle ha lønn selv om du blir hjemme

Anonymkode: eab16...f1e

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...