Gå til innhold

Sko til brudepiker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har bestilt denne til våre tre brudepiker. Får de om en uke!

Det jeg lurer på er om det er greit å bruke svarte sko til slike kjoler?

Ser liksom ikke for meg at det 'går an'...?

Men det er jo mye enklere å få tak i, og ikke minst lettere å få brukt igjen...

Er det ellers noen som vet om butikker i Oslo som har godt utvalg av lyse, 'rimelige' barnesko?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror nok jeg ville gått for kremhvite sko til - ikke svarte.. Men det går jo selvfølgelig ann..

Hva med sandaler?

Skrevet

Det går sikkert fint med svarte sko, men hvis du ønsker deg noe lysere så kikk på Eurosko- Der har de lyse barne sko - hvite, rosa og også noen lille. Kostet ca 200 pr par. Jeg hadde veldig lyst til å kjøpe til mine to små brudepiker, men de vokser så mye i bena at jeg tørr ikke kjøpe noe før ca 1mnd før bryllupet.

Hadde tenkt å kjøpe samme kjoler som du har gjordt, hva betaler du for de? Fant noen billige hvite kjoler på EXIT og slo til, men kommer til å pynte de opp med silkeroser og silke bånd.

Skrevet

Har betalt 901,- inkl frakt i usa. (tanta mi er på ferie der nå, så hun tar de med seg hjem - fikk de sendt til vennina hennes.)

Grei pris, håper de er like fine som på bildet!

Skrevet

På lisenett.no har de veldig fine brudepikesko

Skrevet

jeg kjøpte hvite sko til brudepike til kr 199 på Økonomisko. De var faktisk veldig fine. De var riktignok i str 37, for hun er 10 år, men de hadde andre hvite sko i mindre str også.

Skrevet

Vår brudepike hadde hvit kjole med sorte sko til,det var kjempe lekkert. Fikk mye skryt av det.. :P

Men du ser fort om det passer med sort til kjolene..

Gjest Gjest
Skrevet

Den lilla?

Da ville jeg gått for den lyseste fargen i hårpynten-farge, sikkert hvitt/elfenben eller noe

Skrevet
Den lilla?

Da ville jeg gått for den lyseste fargen i hårpynten-farge, sikkert hvitt/elfenben eller noe

Nei, vi har bestilt den ivory-fargede... trodde linken gikk rett til den, og ikke øverst på siden... Sorry... :)

Vår brudepike hadde hvit kjole med sorte sko til,det var kjempe lekkert. Fikk mye skryt av det..

Men du ser fort om det passer med sort til kjolene..

Har du bilder?

Gjest Gjest
Skrevet

Nei, vi har bestilt den ivory-fargede... trodde linken gikk rett til den, og ikke øverst på siden... Sorry... :)

Har du bilder?

Puh, begynte å lure. Tenkte du kanskje var veldig inspirert av amerikanse bryllupstradisjoner osv og kunne levende forestille meg hva slags makkverk du tredde på forloveren din... :ler: Den i ivory var veldig fin.

Jeg var ute med seksåringen før 17. mai for å finne hvite sko, det var nærmest umulig. Størrelsene varierer utrolig fra sko til sko - joggeskoene hun gikk i var 34, men i pensko måtte vi prøve alt fra 30-35... :o

Og endel av de var mildt sagt stygge... Men vi fant nå til slutt et par, på den siste skobutikken på det siste kjøpesenteret vi besøkte... Også fikk hun med hæl da, lille jenta. Ikke vanlig sånn "heldekkende" hæl, men trådsnellehæl... Sååååå stolt, "gikk de inn" i flere dager hun :wink:

Er det noe mer helhvitt på denne ivory-kjolen? For da funker jo helhvite sko. Men er det ikke det tror jeg nesten jeg ville gått for sorte jeg, det blir jo ikke så hardt til en mer gyllen kjole.

Skrevet
Puh' date=' begynte å lure. Tenkte du kanskje var veldig inspirert av amerikanse bryllupstradisjoner osv og kunne levende forestille meg hva slags makkverk du tredde på forloveren din... :ler: Den i ivory var veldig fin.[/quote']

Ja, uffameg.......

Tror nok ikke det er mye hvitt på den, er litt usikker på hvordan 'blomsterbeltet' er men...

Får se når den kommer. :)

Takk for masse tips hvertfall!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...